Topfeelpack sustene u muvimentu di a neutralità carbonica

Topfeelpack sustene u muvimentu di a neutralità carbonica

Sviluppu sustenibile

"A prutezzione di l'ambiente" hè un tema inevitabile in a sucietà attuale. A causa di u riscaldamentu climaticu, l'aumentu di u livellu di u mare, u scioglimentu di i ghiacciai, l'onde di calore è altri fenomeni sò sempre più frequenti. Hè imminente per l'esseri umani di prutege l'ambiente ecologicu di a terra.

Da una parte, a Cina hà chjaramente prupostu l'ubbiettivu di u "piccu di carbone" in u 2030 è di a "neutralità di carbone" in u 2060. Da l'altra parte, a Generazione Z difende sempre di più stili di vita sustenibili. Sicondu i dati di IResearch, u 62,2% di a Generazione Z presta attenzione à i so bisogni, valurizà l'ingredienti funziunali è avè un forte sensu di rispunsabilità suciale per a cura di a pelle di ogni ghjornu. Tuttu què mostra chì i prudutti à bassu carbone è rispettuosi di l'ambiente sò diventati gradualmente u prossimu sboccu in u mercatu di a bellezza.

Basatu annantu à questu, sia in a selezzione di materie prime sia in u miglioramentu di l'imballaggi, sempre più fabbriche è marche integranu u sviluppu sustenibile è a riduzione di l'emissioni di carbone in a so pianificazione.

 

"Zero Carbon" ùn hè micca luntanu

A "neutralità carbonica" si riferisce à a quantità tutale di emissioni di diossidu di carbonu o di gas serra prudutte direttamente o indirettamente da l'imprese è i prudutti. Attraversu l'afforestazione, a cunservazione di l'energia è a riduzione di l'emissioni, ecc., l'emissioni di diossidu di carbonu o di gas serra prudutte da elli stessi sò compensate per ottene compensazioni pusitivi è negativi. Relativamente "zero emissioni". L'imprese di cosmetici si focalizanu generalmente nantu à a R&S è a cuncepimentu di i prudutti, l'acquistu di materie prime, a fabricazione è altri ligami, realizanu ricerca è sviluppu sustenibili, utilizanu energie rinnuvevuli è altri metudi per ottene obiettivi di neutralità carbonica.

Indipendentemente da induve e fabbriche è e marche cercanu a neutralità carbonica, e materie prime sò una parte particularmente impurtante di a fabricazione.Topfeelpacks'impegna à riduce l'inquinamentu plasticu ottimizendu e materie prime o riutilizendule. In l'ultimi anni, a maiò parte di i stampi chì avemu sviluppatu sò pezzi di stampaggio à iniezione di polipropilene (PP), è u stile di imballaggio originale insustituibile duveria diventà un imballaggio cù una tazza / buttiglia interna amovibile.

Cliccate nant'à l'imagine per andà direttamente à a pagina di u pruduttu

Induve avemu fattu sforzi?

1. Materiale: Hè generalmente cunsideratu u Plasticu #5 cum'è unu di i plastichi più sicuri. L'FDA hà appruvatu u so usu cum'è materiale per cuntenitori alimentari, è ùn ci sò micca effetti cancerogeni cunnisciuti assuciati à u materiale PP. À parte qualchì cura speciale di a pelle è u maquillaje, u materiale PP pò esse adupratu in quasi tutti l'imballaggi cosmetici. In paragone, s'ellu hè un stampu à canale caldu, l'efficienza di pruduzzione di i stampi cù materiale PP hè ancu assai alta. Benintesa, hà ancu certi svantaghji: ùn pò micca fà culori trasparenti è ùn hè micca faciule stampà grafiche cumplesse.

In questu casu, u stampaggio à iniezione cù un culore solidu adattatu è un stile di design simplice hè ancu una bona scelta.

2. In u prucessu di pruduzzione attuale, hè inevitabile chì ci saranu emissioni di carbone inevitabili. In più di sustene l'attività è l'urganisazioni ambientali, avemu migliuratu guasi tutti i nostri imballaggi à doppia parete, cum'è dbuttiglie airless à doppia parete,buttiglie di lozione à doppia parete, èvasetti di crema à doppia parete, chì avà anu un cuntainer internu amovibile. Riduce l'emissioni di plastica da 30% à 70% guidendu e marche è i cunsumatori à aduprà l'imballaggi u più pussibule.

3. Ricerca è sviluppu di l'imballu di l'imballu esternu in vetru. Quandu u vetru si rompe, ferma sicuru è stabile, è ùn libera micca sustanzi chimichi dannosi in u terrenu. Cusì ancu quandu u vetru ùn hè micca riciclatu, face un dannu minimu à l'ambiente. Questa mossa hè digià stata implementata in grandi gruppi cosmetici è si prevede chì serà prestu popularizata in l'industria cosmetica.

 


Data di publicazione: 22 dicembre 2022