L'imballaggi biodegradabili sò diventati una nova tendenza in l'industria di a bellezza.

L'imballaggi biodegradabili sò diventati una nova tendenza in l'industria di a bellezza.

À u mumentu,materiali di imballaggio cosmetici biodegradabilisò stati aduprati per imballaggi rigidi di creme, rossetti è altri cosmetici. A causa di a particularità di u cosmeticu stessu, ùn solu deve avè un aspettu unicu, ma deve ancu avè un imballaggio chì risponde à e so funzioni speciali.

Per esempiu, l'instabilità inerente di e materie prime cusmetiche hè vicina à quella di l'alimentu. Dunque, l'imballaggio cusmeticu deve furnisce proprietà di barriera più efficaci mantenendu e proprietà cusmetiche. Da una parte, hè necessariu isolà cumpletamente a luce è l'aria, evità l'ossidazione di u produttu è isolà i batteri è altri microrganismi da entre in u pruduttu. Da l'altra parte, deve ancu impedisce chì l'ingredienti attivi in ​​i cusmetichi sianu adsorbiti da i materiali di imballaggio o reagiscenu cun elli durante a conservazione, ciò chì affetterà a sicurezza è a qualità di i cusmetichi.

Inoltre, l'imballaggi cusmetichi anu esigenze elevate di sicurezza biologica, perchè in l'additivi di l'imballaggi cusmetichi, alcune sostanze nocive ponu esse dissolte da i cusmetichi, causendu cusì a contaminazione di i cusmetichi.

L'imballaggi biodegradabili sò diventati una nova tendenza in l'industria di a bellezza

 

Materiali di imballaggio cosmetici biodegradabili:

 

Materiale PLAHà una bona trasfurmabilità è biocompatibilità, è hè attualmente u principale materiale di imballaggio biodegradabile per i cosmetici. U materiale PLA hà una bona rigidità è resistenza meccanica, ciò chì ne face un bon materiale per l'imballaggio cosmeticu rigidu.

Cellulosa è i so derivatisò i polisaccaridi i più cumunimenti usati in a pruduzzione di imballaggi è sò i polimeri naturali i più abbundanti nantu à a terra. Custituitu da unità monomeriche di glucosiu ligate inseme da ligami glicosidici B-1,4, chì permettenu à e catene di cellulosa di furmà forti ligami d'idrogenu intercatena. L'imballaggio di cellulosa hè adattatu per a conservazione di cosmetici secchi non igroscopici.

Materiali d'amidusò polisaccaridi cumposti d'amilosio è amilopectina, derivati ​​principalmente da cereali, cassava è patate. I materiali à base d'amidu dispunibili cummercialmente sò custituiti da una mistura d'amidu è altri polimeri, cum'è l'alcol polivinilicu o a policaprolattone. Quessi materiali termoplastici à base d'amidu sò stati aduprati in una vasta gamma d'applicazioni industriali è ponu risponde à e cundizioni di l'applicazione di estrusione, stampaggio à iniezione, stampaggio à soffiu, soffiaggio di film è schiumatura di imballaggi cosmetici. Adattu per imballaggi cosmetici secchi non igroscopici.

Chitosanuhà un putenziale cum'è materiale d'imballaggio biodegradabile per i cosmetici per via di a so attività antimicrobica. U chitosanu hè un polisaccaride cationicu derivatu da a deacetilazione di a chitina, chì hè derivata da gusci di crustacei o ife fungine. U chitosanu pò esse adupratu cum'è rivestimentu nantu à i filmi PLA per pruduce imballaggi flessibili chì sò à tempu biodegradabili è antioxidanti.


Data di publicazione: 14 di lugliu di u 2023