Hè statu signalatu chìProcter & GambleU Dipartimentu Globale di Tessili è Cura di a Casa di s'hè unitu à a cumunità di buttiglie di carta Paboco è hà cuminciatu à pruduce buttiglie di prudutti fatte interamente di materiali biologichi per riduce l'usu di plastica è l'impronta di carbonu, è cuntribuisce à a creazione di suluzioni di imballaggio sustenibili.
In l'ultimi anni, cù a pupularità di l'ecunumia di a bellezza, a dumanda di prudutti di bellezza hè cresciuta assai. Sicondu i dati diRicerca iiMedia, u mercatu mundiale di i cosmetici hà righjuntu 75,1 miliardi di dollari americani in u 2020, è si stima chì da u 2025, u mercatu mundiale di i cosmetici righjunghjerà 169,67 miliardi di dollari americani.
In u periodu d'oghje, quandu i cusmetichi è i prudutti di cura di a pelle sò largamente usati, i prublemi ambientali sò diventati u prublema principale cunsideratu da ogni cunsumadore è utilizatore, ciò chì pone una sfida à a sustenibilità ambientale di e marche di bellezza è cusmetichi.
Cum'è un pruduttu di cunsumu di moda, i cusmetichi rapprisentanu a moda, l'avanguardia è a tendenza. In più di avè un certu effettu d'usu, sò ancu una manifestazione di una cultura. Hè una cumbinazione di funzione d'usu è cultura spirituale per suddisfà a ricerca psicologica di bellezza di i cunsumatori. L'imballu hè un ligame estremamente impurtante. Un imballu adattatu ùn pò micca solu attirà l'attenzione di i cunsumatori, ma ancu riflette u gustu di a marca à u massimu.
Hè capitu chì l'imballu esternu di i prudutti di bellezza rapprisenta u 30%-50% di u costu. L'imballu eccessivu daretu à l'ecunumia di u globu oculare ùn solu aumenta u costu ecunomicu di i cunsumatori, ma aggrava ancu l'ambiente.
Ancu s'ellu ùn sò micca passati centu anni dapoi l'apparizione di i plastichi, a sfida di l'inquinamentu plasticu diventa sempre più seria per via di l'abitudini di cunsumu dispunibili di a sucietà umana.
In u 2018, a pruduzzione mundiale di plastica hà righjuntu 360 milioni di tunnellate, a maiò parte di e quali sò finite in discariche o in l'ambiente dopu esse state scartate. Sicondu a valutazione di l'Agenzia di Prutezzione Ambientale di e Nazioni Unite, solu u 9% di i 9 miliardi di tunnellate di rifiuti plastichi in u mondu sò riciclati; l'imballaggi di plastica, cum'è a principale categuria di prudutti plastichi, u 95% perde valore dopu à u primu usu, è solu u 14% hè riciclatu.
Sicondu u "Who Cares Who Does Global Research" publicatu da Kantar Worldpanel, a pruporzione di cunsumatori chì sustenenu a prutezzione di l'ambiente in u mondu hè aumentata significativamente, mustrendu chì i cunsumatori stanu aumentendu gradualmente a so attenzione à u sviluppu sustenibile è a cuscenza ambientale.
Inoltre, sempre più marche anu cuminciatu à ricunnosce e linee guida di prutezzione ambientale di i cusmetichi, chì si riflettenu principalmente in i trè aspetti di "usu d'ingredienti organici", "usu di materiali d'imballaggio riciclabili" è "ùn fà micca esperimenti nantu à l'animali". Allora, cumu a nostra sucietà d'imballaggio di cusmetichi seguita a tendenza di a prutezzione ambientale?
TOPFEELPACK CO., LTD hè un fabricatore prufessiunale, specializatu in R&S, fabricazione è cummercializazione di prudutti d'imballaggio cosmeticu. Continuemu à perseguite cuncetti è tecnulugie ecologiche è l'usemu in a nostra pruduzzione. Attualmente, i nostri prudutti riciclabili, riutilizzabili è rinnuvevuli includenu buttiglie senza aria, buttiglie di lozione, vasetti di crema, buttiglie è tubi Boston, ecc. per risponde à i bisogni sustenibili di i clienti per diversi imballaggi cosmetici.
In termini di materiali, usemu materiali organici, biodegradabili è riciclabili, è usemu imballaggi di carta per riduce l'usu di plastica. In termini di cuncepimentu, avemu introduttu una seria di materiali ecologichi per fà l'imballaggi cosmetici ricaricabili, chì ùn solu riduce i costi di imballaggio, ma riduce ancu l'inquinamentu ambientale.
L'imballaggi rispettosi di l'ambiente sò una tendenza inevitabile in u sviluppu di l'imballaggi cosmetici, è sò ancu una tecnulugia impurtante per e marche di cosmetici per migliurà a so cumpetitività. À u listessu tempu, a ricerca di a natura è di u verde in a pruduzzione è l'usu di i cosmetici hè diventata un tema caldu in l'industria cosmetica, è hè ancu diventata u più grande puntu culminante publicitariu di a marca. In u futuru, a prutezzione di l'ambiente ghjucherà un rolu enorme in a cumpetitività di e marche di cosmetici.
Cuntattateci:
Email: info@topfeelgroup.com
Tel: +86-755-25686685
Indirizzu: Stanza 501, Edificiu B11, Parcu Industriale Culturale è Creativu di Zongtai, Xi Xiang, Distrettu Bao'an, Shenzhen, 518100, Cina
Data di publicazione: 14 d'ottobre 2021

