Avemu introduttu u metudu di stampaggio di imballaggi in "Da u prucessu di stampaggio per vede cumu fà buttiglie di plastica cosmetiche". Ma, prima chì una buttiglia sia piazzata nantu à u bancone di u magazinu, hà bisognu di passà per una seria di trasfurmazioni secundarie per rende si più designata è ricunniscibile. In questu mumentu, hè necessariu u prucessu di trattamentu di a superficia di l'imballu. I prucessi cumuni di trattamentu di a superficia per i materiali di imballu includenu a stampa, a pittura, a galvanoplastia è a scultura laser. U prucessu di stampa pò esse divisu in serigrafia, tampografia, stampa à caldu, stampa à trasferimentu (trasferimentu termicu, trasferimentu d'acqua).
In questu articulu, cuminciamu cù a serigrafia è purtemu tutti in u mondu di a tecnulugia di stampa. In quantu à a serigrafia, ci hè un dettu di longa data: In più di l'acqua è di l'aria, qualsiasi ughjettu pò esse adupratu cum'è substratu. Ancu s'ellu sona un pocu esageratu, ùn hè micca limitatu da u materiale da stampà, ciò chì ne face una gamma assai larga d'applicazioni.
Chì ghjè a stampa serigrafica?
In poche parole, a stampa serigrafica usa u principiu chì a parte grafica di a piastra di stampa serigrafica pò passà per l'inchiostru, è a parte non grafica ùn pò micca passà per l'inchiostru. Quandu si stampa, versate l'inchiostru nantu à una estremità di a piastra di stampa serigrafica, è aduprate una spatola per applicà una certa pressione à a parte d'inchiostru nantu à a piastra di stampa serigrafica, è à u listessu tempu movetevi versu l'altra estremità di a piastra di stampa serigrafica à una velocità costante. L'inchiostru hè spustatu da l'imagine da a spatola. A maglia di a parte di testu hè spremuta nantu à u sustratu.
Hè un prucessu di stampa anticu è mudernu. Digià durante e dinastie Qin è Han, cù più di dui mila anni di soldi in Cina, hè statu introduttu u metudu di stampa. Piazzata in tempi muderni, a serigrafia hè favurita da parechji artisti per via di a so riproducibilità d'imagine, a so facilità d'usu è u so funziunamentu manuale.
Basendu si nantu à a tecnulugia di a serigrafia, a pupulare "stampa serigrafica" hè diventata un modu di creazione preferitu da l'artisti.
Chì sò e caratteristiche di a stampa serigrafica ?
1. Hà una larga gamma d'usi, è u materiale di u sustratu ùn hè micca limitatu.
A serigrafia pò micca solu stampà nantu à superfici piane, ma ancu nantu à superfici curve, sferiche è concave-convesse.
Da l’altra parte, guasi tutti i materiali ponu esse stampati in serigrafia, cumpresi carta, plastica, metallu, ceramica è vetru, ecc., indipendentemente da u materiale di u sustratu.
2. Pò esse adupratu per a stampa serigrafica culurita, ma hè più difficiule di registrà si
A serigrafia pò esse aduprata per a serigrafia multicolore, ma ogni piastra di stampa pò stampà solu un culore à a volta. A stampa multicolore richiede a fabricazione di parechje piastre è a stampa a culori. A registrazione di u culore hà esigenze tecniche relativamente elevate, è hè inevitabile chì ci sia una registrazione di u culore imprecisa.
In generale, a serigrafia hè aduprata principalmente per a stampa di blocchi di culore, principalmente monocromi, aduprati per alcuni mudelli parziali è à piccula scala è LOGO.
Data di publicazione: 29 dicembre 2021


