Tendenze è cambiamenti pulitichi in l'industria di l'imballaggio di cusmetichi in i Stati Uniti è in l'Unione Europea in u 2025

In l'ultimi anni, u mercatu di i cosmetici hà scatenatu un'onda di "aghjurnamentu di l'imballaggi": e marche prestanu sempre più attenzione à u disignu è à i fattori di prutezzione ambientale per attirà i ghjovani cunsumatori.Sicondu u "Global Beauty Consumer Trend Report", u 72% di i cunsumatori decideranu di pruvà novi prudutti per via di u cuncepimentu di l'imballu, è circa u 60% di i cunsumatori sò disposti à pagà di più perimballaggi sustenibili.I giganti di l'industria anu lanciatu suluzioni cum'è ricariche è riciclaggio di buttiglie viote.

Tendenze di l'imballaggi di cusmetichi in i Stati Uniti è in l'Unione Europea (2)

Per esempiu, Lush è La Bouche Rouge anu lanciatuimballaggi di bellezza ricaricabili, è a serie Elvive di L'Oréal Paris usa buttiglie in PET riciclate à 100%. À u listessu tempu, l'imballaggi intelligenti è u design ecologicu di alta gamma sò ancu diventati una tendenza: e marche anu integratu tecnulugie cum'è i codici QR, AR è NFC in l'imballaggi per migliurà l'interattività è l'esperienza di l'utente gcimagazine.com; marche di lussu cum'è Chanel è Estée Lauder anu lanciatu contenitori di vetru riciclabile è di polpa biodegradabile per ottene un equilibriu trà a struttura di lussu è a sustenibilità. Queste innovazioni ùn solu riducenu i rifiuti di plastica, ma migliuranu ancu a differenziazione di a marca è a fideltà di i cunsumatori.

Imballaggi sustenibili è rispettosi di l'ambienteAduprate materiali riciclabili, materiali biodegradabili è un cuncepimentu ligeru simplice per riduce i rifiutigcimagazine.comgcimagazine.com. Per esempiu, Berlin Packaging hà lanciatu a serie AirLight Refill di buttiglie di ricarica riciclabili, è Tata Harper è Cosmogen anu utilizatu materiali biodegradabili è suluzioni di imballaggio interamente in carta.

Imballaggi interattivi intelligenti: Introduce elementi tecnologichi (codici QR, realtà aumentata AR, tag NFC, ecc.) per interagisce cù i cunsumàcunsumatori è furnisce infurmazioni persunalizate è sperienze nove. Per esempiu, a marca di cura persunalizata Prose stampa codici QR persunalizati nantu à l'imballu, è l'imballu AR di Revieve permette à i cunsumatori di pruvà u maquillaje virtualmente.

Prutezzione di l'ambiente è di alta gamma: Mantene effetti visuali lussuosi mentre si presta attenzione à a prutezzione di l'ambiente. Per esempiu, Estée Lauder hà lanciatu una buttiglia di vetru cumpletamente riciclabile, è Chanel hà lanciatu un vasu di crema di polpa biodegradabile. Sti disinni rispondenu à i duali bisogni di u mercatu di alta gamma per "testura + prutezzione di l'ambiente".

Imballaggi innovativi funzionali: Certi pruduttori sviluppanu cuntenituri d'imballaggio cù funzioni supplementari integrate. Per esempiu, Nuon Medical hà sviluppatu un dispositivu d'imballaggio intelligente chì integra funzioni di cura di a pelle rossa LED per i prudutti di cura di a pelle è di i capelli.

 

Cambiamenti in e pulitiche d'importazione è d'esportazione

Barriere tariffarie:

In a primavera di u 2025, u cunflittu cummerciale trà i Stati Uniti è l'UE s'hè aggravatu. U guvernu americanu hà impostu una tarifa reciproca di u 20% nantu à a maiò parte di i beni impurtati da l'UE (cumpresi i materiali primi cosmetici è i materiali d'imballaggio) à partesi da u 5 d'aprile; l'UE hà subitu prupostu misure di rappresaglia, prevedendu d'impone una tarifa di u 25% nantu à 2,5 miliardi di dollari americani di beni americani (cumpresi prufumi, shampoo, cosmetici, ecc.). E duie parti anu ghjuntu à un accordu di estensione temporanea à l'iniziu di lugliu per rinvià l'implementazione, ma l'industria era generalmente preoccupata chì sta frizione cummerciale puderia fà cresce u costu di i prudutti di bellezza è interrompe a catena di furnimentu.

Regole d'origine:

In i Stati Uniti, i cusmetichi impurtati devenu rispettà i requisiti di etichettatura d'origine di e duane, è l'etichette d'impurtazione devenu indicà u paese d'origine. L'UE stipula chì, se u pruduttu hè pruduttu fora di l'UE, u paese d'origine deve esse indicatu nantu à l'imballu. Tramindui pruteghjenu u dirittu di i cunsumatori di sapè per mezu di l'infurmazioni nantu à l'etichetta.

 

Aghjurnamentu nantu à a cunfurmità di l'etichette di l'imballu

Etichettatura di l'ingredienti:

U Regulamentu Cosmeticu di l'UE (CE) 1223/2009 richiede l'usu di a Nome Cumunu Internaziunale di l'Ingredienti Cosmetici (INCI) per listà l'ingredienti biorius.com. In marzu 2025, l'UE hà prupostu d'aghjurnà u vucabulariu cumunu di l'ingredienti è di rivedere u nome INCI per copre i novi ingredienti nantu à u mercatu. L'FDA di i Stati Uniti richiede chì a lista di l'ingredienti sia urdinata in ordine decrescente per cuntenutu (dopu l'implementazione di MoCRA, a parte rispunsevule hè tenuta à registrà è segnalà l'ingredienti à l'FDA), è ricumanda l'usu di nomi INCI.

Divulgazione di l'allergeni:

L'UE stipula chì 26 allergeni di fragranza (cum'è u benzoatu di benzile, a vanillina, ecc.) devenu esse marcati nantu à l'etichetta di l'imballu finu à chì a cuncentrazione supera a soglia. I Stati Uniti ponu ancu marcà solu termini generali (cum'è "fragranza"), ma secondu i regulamenti MoCRA, l'FDA formulerà regulamenti in u futuru per richiede chì u tipu d'allergenu di fragranza sia indicatu nantu à l'etichetta.

Lingua di l'etichetta:

L'UE esige chì l'etichette di i cusmetichi utilizinu a lingua ufficiale di u paese di vendita per assicurà chì i cunsumatori possinu capisce. I regulamenti federali americani esigenu chì tutte l'infurmazioni necessarie nantu à l'etichetta sianu furnite almenu in inglese (Portu Riccu è altre regioni esigenu ancu u spagnolu). Se l'etichetta hè in un'altra lingua, l'infurmazioni richieste devenu ancu esse ripetute in quella lingua.

Dichjarazioni di prutezzione di l'ambiente:

A nova Direttiva di l'UE nantu à l'affirmazioni verdi (2024/825) pruibisce l'usu di termini generali cum'è "prutezzione ambientale" è "ecologia" nantu à l'imballaggi di i prudutti, è esige chì qualsiasi etichetta chì rivendica benefici ambientali sia certificata da una terza parte indipendente. L'etichette ambientali create da noi stessi chì ùn sò micca certificate saranu cunsiderate publicità ingannevole. I Stati Uniti ùn anu attualmente micca un sistema unificatu di etichettatura ambientale ubligatoria è si basanu solu nantu à a Guida Verde di a FTC per regulà a propaganda di prutezzione ambientale, pruibendu l'affirmazioni esagerate o false.

 

Paragone di a cunfurmità di l'etichette di l'imballaggi trà i Stati Uniti è l'Unione Europea

Articuli Requisiti per l'etichettatura di l'imballaggi in i Stati Uniti Requisiti per l'etichettatura di l'imballaggi in l'Unione Europea
Lingua di l'etichetta L'inglese hè ubligatoriu (Portu Riccu è altre regioni richiedenu u bilinguismu) Deve aduprà a lingua ufficiale di u paese di vendita
Nominazione di l'ingredienti A lista di l'ingredienti hè urganizata in ordine decrescente per cuntenutu, è si cunsiglia l'usu di i nomi INCI. I nomi generichi INCI devenu esse aduprati è disposti in ordine decrescente per pesu
Etichettatura di l'allergeni Attualmente, i termini generali (cum'è "fragranza") ponu esse etichettati. U MoCRA hà l'intenzione di richiede a divulgazione di l'allergeni di fragranza. Stipula chì 26 allergeni di fragranza specifichi devenu esse elencati nantu à l'etichetta quandu superanu a soglia.
Rispunsevule/fabricante L'etichetta deve listà u nome è l'indirizzu di u fabricatore, distributore o fabricatore. U nome è l'indirizzu di a persona incaricata in l'Unione Europea devenu esse elencati.
Etichettatura d'origine I prudutti impurtati devenu indicà u paese d'origine (seguitate e linee guida "Made in the USA" di a FTC) S'ellu hè pruduttu fora di l'Unione Europea, u paese d'origine deve esse indicatu nantu à l'etichetta.
Data di scadenza / numeru di lottu Pudete sceglie di marcà a durata di conservazione o u periodu d'usu dopu l'apertura, chì di solitu ùn hè micca ubligatoriu (eccettu per i cosmeceutici). U periodu d'usu dopu l'apertura (PAO) deve esse marcatu se a durata di conservazione supera i 30 mesi, altrimenti a data di scadenza deve esse marcata; u numeru di lottu di pruduzzione / lottu deve esse marcatu. Dichjarazione ambientale Seguitate e Linee Guida Verdi di l'FTC, pruibisce a publicità falsa è ùn ci sò micca requisiti di certificazione unificati. A Direttiva di Dichjarazioni Verdi pruibisce l'usu di dichjarazioni "ambientali" generali; l'etichette ambientali create da noi devenu esse certificate da una terza parte.

 

Riassuntu di i regulamenti

Stati Uniti:A gestione di l'etichette cusmetiche hè basata annantu à a Legge Federale nantu à l'Alimentazione, i Medicinali è i Cosmetici (Legge FD&C) è a Legge nantu à l'Imballaggio è l'Etichettatura Ghjusta, chì richiedenu u nome di u produttu, u cuntenutu nettu, a lista di l'ingredienti (urdinata per cuntenutu), l'infurmazioni di u fabricatore, ecc. A Legge di Modernizazione Regulatoria di i Cosmetici (MoCRA) implementata in u 2023 rinforza a supervisione di a FDA, richiedendu à e cumpagnie di segnalà l'effetti avversi è di registrà tutti i prudutti è ingredienti cù a FDA; in più, a FDA emetterà regulamenti nantu à l'etichettatura di l'allergeni di e fragranze in cunfurmità cù a Legge. Ùn ci sò micca regulamenti obbligatori nantu à l'etichettatura ambientale à u livellu federale in i Stati Uniti, è a propaganda di prutezzione ambientale cunnessa seguita principalmente e Linee Guida Verdi di a FTC per impedisce a propaganda ingannevule.

UE:L'etichette di i cusmetichi sò regulate da u Regulamentu di l'Unione Europea nantu à i Cusmetichi (Regulamentu (CE) n. 1223/2009), chì stipula strettamente l'ingredienti (usendu INCI), l'avvertimenti, a durata minima di conservazione/periodu d'usu dopu l'apertura, l'infurmazioni di u direttore di pruduzzione, l'origine, ecc. biorius.com. A Direttiva di a Dichjarazione Verde (Direttiva 2024/825), chì entrerà in vigore in u 2024, pruibisce l'ecoetichette micca verificate è a propaganda viota ecomundo.eu; a nova versione di u Regulamentu nantu à l'Imballaggi è i Rifiuti d'Imballaggi (PPWR) implementata in ferraghju 2025 unifica i requisiti d'imballaggio di i stati membri, richiedendu chì tutti l'imballaggi sianu riciclabili è aumentinu l'usu di materiali riciclati cdf1.com. Inseme, queste regulazioni anu migliuratu i standard di cunfurmità per i cusmetichi è l'etichette d'imballaggio in i mercati americani è europei, assicurendu a sicurezza di i cunsumatori è a sustenibilità ambientale.

 

Referenze: U cuntenutu di stu rapportu hè basatu annantu à l'infurmazioni è i ducumenti regulatori di l'industria di a bellezza mundiale, cumpresi i rapporti di l'industria cosmetica mundiale, i rapporti di nutizie di ogni ghjornu è l'analisi regulatori di i Stati Uniti è di l'Europa.


Data di publicazione: 15 di ghjugnu 2025