Per piacè, diteci a vostra dumanda cù i dettagli è vi cuntatteremu u più prestu pussibule. A causa di a differenza di fusu orariu, qualchì volta a risposta pò esse ritardata, per piacè aspettate pazientemente. Sè avete un bisognu urgente, per piacè chjamate à +86 18692024417
Ùn hè micca un sicretu chì e donne utilizanu creme di bellezza per migliurà u so aspettu dapoi seculi. Ma quale hà inventatu a crema di bellezza ? Quandu hè accadutu questu ?
Chi hè què?
A crema di bellezza hè un emolliente, vale à dì una sustanza chì aiuta à mantene a pelle idratata è idratata. Hè cumunamente aduprata per trattà e cundizioni di a pelle secca cum'è l'eczema è a psoriasis. Pò ancu esse aduprata per aiutà à riduce l'apparizione di rughe è linee fini, è cum'è primer prima di u maquillaje.
Sè vo vulete principià a vostra attività cusmetica. Topfeel pò aiutà vi assai bè.
Topfeel hè un fornitore prufessiunale di servizii cosmetici one-stop. Da a cuncepzione di u produttu, a pruduzzione, a vendita pò furnisce servizii di alta qualità.
Quale hà inventatu a crema di bellezza?
Demu un'ochjata à alcuni di i cuncurrenti chì dicenu ch'elli anu inventatu stu pruduttu pupulare in primu locu.
Hè un anticu Egizianu?
Certi storichi credenu chì l'antichi Egiziani anu creatu per a prima volta stu pruduttu. In tempi antichi, l'Egiziani anu scupertu chì i grassi animali pudianu calmà a pelle irritata. L'anu mischiatu cù oliu d'aliva o altre piante per rende più faciule a so sparghjera.
Una di e prime contendenti hè stata a regina egiziana Cleopatra. Cunnisciuta per a so bellezza, si dice chì a putente regina hà creatu un tipu primitivu d'emolliente aduprendu una mistura di cera d'api, oliu d'oliva è furmicule schiacciate.
In quelli tempi, l'omi è e donne egiziane utilizavanu cusmetichi per prutege a so pelle da u sole forte è accentuà e so caratteristiche. U cusmeticu u più pupulare per l'omi è e donne hè l'eyeliner, chì hè adupratu cum'è eyeliner.
Eri tù, Cinese ?
Altri storichi credenu chì i Cinesi anu inventatu i cusmetichi è li anu usati per ammuccià e macchie è e rughe. A prima traccia di l'usu di cusmetichi in Cina pò esse tracciata finu à a dinastia Han (202 a.C.-220 d.C.).
Datendu in Cina, era inizialmente adupratu per prutege a pelle da l'elementi aggressivi. In u XIV seculu, l'imperatore Ming Zhu Yuanzhang hà urdinatu à tutte e donne d'utilizà u pruduttu per prevene a pelle secca è rugosa.
Durante questu tempu, e donne cinesi seguitanu una tradizione centenaria di pittura di e so facce cù polvere di biavu è inchiostru verde o neru. Datu chì sti prudutti ponu esse un pocu tossichi per a pelle, utilizanu una crema idratante cum'è primer. Delineanu ancu l'ochji cù un eyeliner neru prufondu. Per ottene una carnagione pallida, e donne stanu luntanu da u sole è evitanu l'alimenti chì si pensa chì causanu abbronzatura.
Sì grecu ?
A creazione di stu pruduttu pupulare hè ancu attribuita à Galenu, un medicu grecu di u II seculu chì l'utilizava per trattà i pazienti cun malatie di a pelle. A mistura di Galenu hè fatta da una mistura d'oliu, acqua è cera d'api. Hè spessa è grassa è micca assai comoda da aduprà. Tuttavia, hè efficace in u trattamentu di e malatie di a pelle cum'è a dermatite è l'eczema.
In u XVIII seculu, un medicu francese chjamatu Pierre-Francois Bourgeois hà creatu una crema galenica più ligera è più faciule d'utilizà. E creme di bellezza di Bourgeois sò fatte da una mistura d'oliu, acqua è alcolu. Era assai più oliosa chè e creme di Galenu è hè diventata prestu pupulare trà e donne è l'omi.
Cusì ci sò parechje versioni di a storia nantu à quale duveria esse accreditatu per a creazione di ste creme, senza una risposta definitiva. Ùn sapemu mai esattamente quale hà creatu stu pruduttu di bellezza pupulare, ma pudemu certamente apprezzà i so numerosi benefici!
Storia recente
Curiosamente, i cusmetichi ùn eranu micca largamente aduprati da u publicu generale finu à l'era vittoriana. Questu hè principalmente duvutu à i cambiamenti in l'attitudine di a sucietà versu e donne durante questu tempu. Prima di l'era vittoriana, si cridia largamente chì e donne ùn avianu micca bisognu di migliurà u so aspettu per l'igiene.
Tuttavia, durante l'era vittoriana, ci era una crescente tendenza à fighjà e donne in modu diversu. Questu hà purtatu à u sviluppu di vari prudutti cuncepiti per aiutà e donne à migliurà u so aspettu è hà messu e basi per l'industria di a bellezza cum'è a cunniscimu oghje.
Oghje, ci sò parechji tippi diffirenti di creme cosmetiche in l'industria. Alcune sò pensate per trattà cundizioni specifiche di a pelle, mentre chì altre sò solu per scopi idratanti o antietà.
Dunque, à quale si deve attribuisce a creazione di a prima crema di bellezza? Questa hè una quistione aperta, è ci sò parechje versioni diverse di a storia. Pudemu esse sicuri chì questu pruduttu pupulare hà fattu assai strada in l'ultimi anni è cuntinueghja à prufittà sia à l'omi sia à e donne.
Call us today at +86 18692024417 or email info@topfeelgroup.com
Data di publicazione: 30 settembre 2022

