Perchè aduprà a plastica PCR?

A natura ùn spreca micca e cose, solu l'omu u face.

Ancu l'appassimentu di i fiori è di e piante dà nascita à a terra, è ancu a morte dà una nova vita à a natura. Ma l'esseri umani producenu mucchi di spazzatura ogni ghjornu, purtendu disastri à l'aria, à a terra è à l'oceanu.

L'inquinamentu di l'ambiente terrestre hè cusì seriu ch'ellu ùn pò esse ritardatu, ciò chì hà suscitatu una grande preoccupazione in tutti i paesi. L'Unione Europea hà regulamenti chì, in u 2025, i prudutti di plastica devenu cuntene più di u 25% di materiali PCR prima di pudè esse venduti. Dunque, sempre più grandi marche stanu digià preparendu o implementendu prughjetti PCR.

Vantaghji diImballaggi di plastica PCR:

U principale vantaghju di a plastica PCR hè chì hè un materiale durevule. Perchè a pruduzzione di plastica PCR ùn richiede micca nuove risorse fossili, ma hè fatta da rifiuti di plastica scartati da i cunsumatori. A plastica di scarto hè raccolta da u flussu di riciclaggio, è dopu, attraversu i prucessi di classificazione, pulizia è pellettizzazione di u sistema di riciclaggio meccanicu, si producenu nuove particelle di plastica. I novi pellet di plastica anu a stessa struttura di a plastica prima di u riciclaggio. Quandu e nuove particelle di plastica sò mischiate cù a resina originale, si crea una varietà di novi prudutti di plastica. Stu metudu ùn solu riduce l'emissioni di diossidu di carbonu, ma riduce ancu u cunsumu d'energia. Un altru vantaghju di e plastiche PCR hè chì ponu esse riciclate dopu l'usu. Per esempiu, e plastiche aduprate in l'alimentu o in i cosmetici ponu esse riutilizzate in a vita quotidiana o in a pruduzzione industriale. In altre parole: hè un materiale riciclabile circulare.

Cum'è prufessiunaleimballaggi cosmeticiCum'è sucietà di pruduzzione, noi Topfeelpack simu stati longu preoccupati di i materiali riciclabili è sustenibili. In u 2018, avemu amparatu l'usu di PCR per a prima volta. In u 2019, avemu cuminciatu à circà attivamente fornitori chì ponu furnisce materie prime PCR in u mercatu. Sfurtunatamente, era monopolizatu à l'epica. Infine, à a fine di u 2019, avemu ricevutu qualchì nutizia è avemu ottenutu i campioni di materie prime. À u principiu di u 2020, avemu pruduttu u primu batch di campioni fatti da PCR è facilitatu a riunione internamente: avemu decisu di purtà lu in u mercatu! In l'ultimi anni, avemu amparatu i novi bisogni di parechji clienti naziunali è stranieri attraversu piattaforme B2B in linea, è PCR hè un tema assai caldu.

U mudellu di quellu lottu di campioni hè TB07. Hè a nostra più grande buttiglia di vendita, cù una capacità da 60 ml à 1000 ml. Hè aduprata in diversi scenarii è hè accumpagnata da diverse chiusure, pompe spray, grilletti, pompe per lozione, tappi a vite, ecc. In u prucessu di ricerca di materie prime, li testemu ancu constantemente, a compatibilità di i materiali, a resistenza à a temperatura è cusì. U sviluppu di a pratica prova chì hè sicura. Ancu in apparenza, a so lucentezza ùn hè più cusì evidente, ma hè rispettosa di l'ambiente.

     If you have PCR cosmetic packaging needs, please feel free to contact us at info@topfeelgroup.com


Data di publicazione: 12 d'aostu 2021