Per i prudutti cremosi cum'è a crema per e mani, a lozione per u corpu, a crema per u visu, u gel per capelli è a cera, u megliu imballaggio hè in vasetti è dispenser à pompa airless, chì anu e più alte proprietà di svuotamentu è devenu esse prioritari per e formulazioni adatte à questi tipi di imballaggio.Rifiuti di prudutti risultanti da una svuotabilità insufficiente di l'imballaggi cosmetici è e so implicazioni ecunomiche è ambientali
È oghje avemu creatu un altru imballaggio perfettu per elli - u vasu di macinazione PJ10. Questu imballaggio hè adattatu per i prudutti cù una struttura di crema densa o ancu di balsamo. Ch'ella sia una crema di notte calmante o un balsamo per alleviare i musculi, u PJ100 pò esse un SKU eroicu in parechje categurie di prudutti.
A caratteristica principale di u PJ100 hè u so sistema di dispensazione di macinazione, chì permette à l'utilizatori di cuntrullà precisamente a quantità di crema o balsamu dispensata à ogni giru. Nunda più sprecu o sgocciolamentu disordinatu.
Tutte e parte di l'imballu di u balsamu detergente PJ100 Grinding sò fatte di materiale PP, chì hè adattatu per i cosmetici cumuni. Siccomu ùn ci sò micca cumpunenti fatti d'altri materiali, pudemu facilmente riciclalli è rende li di novu preziosi. Sicondu a Zero Waste Week, 120 miliardi di pacchetti di bellezza finiscenu in discariche ogni annu, è ùn deve esse cusì.
Impattu Visuale
I cunsumatori di bellezza d'oghje facenu a spesa prima cù l'ochji. Da i feed d'Instagram à i display in i magazini, l'imballu deve stupisce prima ancu chì u pruduttu sia toccu. I contorni eleganti di u PJ100 è a finitura di qualità lussuosa offrenu quellu appellu visuale chì attira l'attenzione in i spazii affollati.
L'innuvazione di l'imballaggio cum'è strumentu di marketing
L'imballaggi innovativi cum'è PJ100 servenu cum'è puntu di discussione, un differenziatore in i pitch è un segnu visuale di u pusizionamentu premium di a vostra marca.
Questu ùn hè micca un vasu cosmeticu tipicu. Cuncipitu specificamente per l'imballaggi cremosi è di balsami di alta gamma, PJ100 riunisce un design elegante, una dispensazione precisa è a persunalizazione, tuttu vitale per i CEO di cosmetici, i sviluppatori di prudutti è u marketing di marca chì cercanu di migliurà a presentazione di i so prudutti è l'esperienza di i clienti.
Sustenibilità è Differenziazione di Marca
I cumpratori muderni dumandanu suluzioni d'imballaggio ecocuscenti. E marche investenu in imballaggi riciclabili, cum'è u PJ100, ottenenu micca solu a fideltà di i clienti, ma ancu in linea cù i valori di i cunsumatori di prossima generazione.
À u29a Fiera di Bellezza Cinese, Sirou Wen, CEO di Topfeelpack, hà spartutu idee in un foru di sustenibilità di l'imballaggi. Hà messu in risaltu i risultati di una valutazione di u ciclu di vita (LCA) di i materiali di imballaggio cusmetichi, rivelendu chìe buttiglie di plastica - quandu sò aduprate una volta - anu l'impronta di carbone più bassaparagunatu à altri materiali. Di cunsiguenza,plastica cum'è PP, PET, è HDPE/LDPEfermanu l'opzioni preferite per e marche è i fornitori finu à chì i materiali alternativi ùn possinu micca superalli chjaramente in termini di cumpatibilità, durabilità è costu. Topfeelpack prumove a sustenibilità fucalizendu si nantu àdisinni di plastica monomaterialechì sustenenu un riciclaggio efficiente.
FAQ nantu à i vasetti di crema per macinà
1. Chì rende u PJ100 unicu trà l'altri vasetti cosmetici ?
U so dispensatore di macinazione è u so design persunalizabile u facenu spicà sia per a funzionalità sia per l'allineamentu cù a marca.
2. U PJ100 hè adattatu per i balsami oleosi o densi?
Iè, u so mecanismu di macinazione hè ideale per i prudutti à alta viscosità.
3. Chì opzioni di persunalizazione sò dispunibili per e marche di cusmetichi ?
Culori, loghi, finiture è etichette sò dispunibili.
4. PJ100 hè cunforme à e norme di sicurezza cusmetica ?
Iè, hè fabbricatu cù materiali certificati di qualità cosmetica.
5. Possu urdinà un campione prima di cumprà in massa?
A maiò parte di i fornitori offrenu campioni. Hè cunsigliatu di pruvà prima a cumpatibilità cù a vostra formula.