Fornitori di imballaggi cosmetichi premium à 2022 BEAUTY DUSSELDORF

L'avvenimentu di bellezza glubale hè tornatu postu chì e restrizioni di quarantena si facilitanu in i paesi occidentali è fora.U2022 BELLEZZA DÜSSELDORFguidà a strada in Germania da u 6 à l'8 di maghju di u 2022. À quellu tempu, BeautySourcing purterà 30 fornituri d'alta qualità da a Cina è certi prudutti prisenti à l'avvenimentu.I categurie di prudutti includenu manicure / ciglia, imballaggio, cura di i capelli è attrezzature di bellezza, etc.

 

"Verde", "sviluppu sustinibili" è "amichevule à l'ambiente" sò parole di moda in l'industria di bellezza.In fatti, a sustenibilità hè sempre stata alta nantu à l'agenda per i marchi di bellezza è i fornitori.Sforzanu di furnisce opzioni di imballaggio più simplici è sustinibili chì minimizanu i rifiuti è riducenu a so impronta ambientale.Sta tendenza hè guidata da un numeru crescente di cunsumatori impegnati à fà u nostru mondu un locu megliu.In u risultatu, i marchi è i fornituri sò rivolti à cuntenituri chì sò ricaricabili è rimpiazzabili o fatti di materiali eco-friendly - materiale unicu, PCR, materiali bio-basati cum'è canna di zuccheru, granu, etc. À l'avvenimentu di bellezza in Düsseldorf, BeautySourcing hà u scopu. per presentà una larga gamma di l'ultime soluzioni ecologiche da i fornitori cinesi.

 

Topfeelpack Co., Ltd.

 

A riciclabilità di l'imballaggi di bellezza hè impurtante postu chì i cunsumatori cercanu di fà a so cuntribuzione dovuta à un futuru circular.Un materiale unicu hè diventatu una scelta populari.Cù un solu materiale, sò facilmente riciclati senza sforzu extra per separà i cumpunenti.Più recentemente, Topfeelpack hà lanciatu una buttiglia di vacu in tuttu di plastica.Questu hè un novu disignu.Siccomu hè fattu di un materiale unicu - tutte e so parti sò fatti di PP, eccettu a molla TPE è u pistone LDPE - hè ecologicu è faciule da riciclà.U so novu elementu elasticu hè un puntu culminante.Ùn ci sò micca surgenti metallichi o tubi in a pompa, riducendu assai a contaminazione potenziale di u cuntattu.

Bottiglia senza aria senza metalliPJ52 Cream Jar Topfeelpack rapportu


Tempu di Postu: Apr-22-2022