Fornitori di imballaggi cosmetici: A prutezzione ambientale ùn hè micca un slogan

Oghje ghjornu, a prutezzione di l'ambiente ùn hè più un slogan viotu, hè diventata un modu di vita di moda. In u campu di a bellezza è di a cura di a pelle, u cuncettu di cusmetichi di bellezza sustenibili ligatu à a prutezzione di l'ambiente, l'organicu, u naturale, e piante è a biodiversità hè diventatu una tendenza di cunsumu impurtante. Tuttavia, cum'è grande utilizatore di imballaggi, l'industria di a bellezza hè sempre stata un tema di grande preoccupazione per l'usu di plastica è imballaggi eccessivi mentre si utilizanu ingredienti sani è naturali. U muvimentu "Plastic-Free" emerge in l'industria cusmetica, è sempre più marche di bellezza anu aumentatu i so investimenti in imballaggi rispettosi di l'ambiente, creendu una tendenza glubale per l'imballaggi rispettosi di l'ambiente. —L'ascesa di i prugrammi di ripresa di buttiglie viote.

Cumu ghjudicà l'imballaggio eccessivu di i cosmetici?

Wei Hong, direttore aghjuntu di u Dipartimentu di e Norme è di a Tecnulugia di l'Amministrazione Statale per a Regulazione di u Mercatu, hà spiegatu chì i cunsumatori ponu simpricimenti ghjudicà se un pruduttu hè imballatu eccessivamente "guardendu, dumandendu è cuntendu". "Guardendu" hè per vede se l'imballu esternu di u pruduttu hè un imballu di lussu, è se u materiale di imballu hè caru; "Dumandendu" significa dumandà u numeru di strati di imballu prima di apre u pacchettu, è determinà se l'imballu di l'alimentu è di i so prudutti trasfurmati supera i trè strati, è se l'imballu di altri tipi di alimenti è cusmetichi supera i 4 strati; "Cuntendu" hè per misurà o stimà u vulume di l'imballu esternu, è paragunallu cù u vulume massimu permessu di l'imballu esternu per vede s'ellu supera u standard.

Finchè unu di i trè aspetti sopra citati ùn risponde micca à i requisiti, pò esse ghjudicatu preliminarmente cum'è s'ellu ùn risponde micca à i requisiti standard. Da u puntu di vista di a prutezzione di l'ambiente, i cunsumatori devenu evità di cumprà prudutti cù imballaggi eccessivi.

Interazioni megliu ùn devenu micca esse "imballate"

A nova norma serà ufficialmente applicata u 1 di settembre di u 2023. Chì cambiamenti porteranu e nuove norme obbligatorie à l'imprese?

In a nova era di u cunsumu, u cumpurtamentu di i cunsumatori hà subitu cambiamenti tremendi, è ancu l'imballaggi sò stati ridefiniti. "In u passatu, l'imballaggi avianu da risolve i bisogni di funzione, costu è pruduzzione di massa, ma oghje a prima cosa da risolve hè u bisognu di spartera di l'utilizatori. S'ellu u vostru imballaggio pò fà chì l'utilizatori abbianu u prossimu cumpurtamentu di cunsumu è cumpurtamentu di spartera hè un prublema chì l'imprese devenu cunsiderà". Se u pruduttu ùn pò micca attivà a spartera, allora u sviluppu di u pruduttu deve avè fiascatu. Un valore impurtante di tutti i novi prudutti di cunsumu hè di attivà a spartera, è a differenziazione di l'imballaggi hè ancu più evidente.

Dunque, per parechje cumpagnie, l'imballu hè diventatu un articulu bonus per a marca, dunque parechje cumpagnie passeranu tempu à l'imballu.

Ma a ricerca di l'esperienza da parte di l'utente hè un cambiamentu à longu andà in u cumpurtamentu di i cunsumatori. Hè una tendenza per l'imballaggio di cambià da u simplice originale à bellu è cumplicatu, è avà hè verde è rispettuosu di l'ambiente. L'imprese anu bisognu di imballaggi chì riflettinu l'interattività, è ùn sò micca in cunflittu cù a prutezzione di l'ambiente. "L'utilizatori volenu chì l'imballaggio sia assai interattivu. L'imprese ùn anu micca bisognu di sovraimballà. Puderanu aduprà materiali è tecnulugie innovative per fà chì l'imballaggi chì ùn parenu micca rispettuosi di l'ambiente sianu rispettuosi di l'ambiente."

"Topfeelpack: Soluzioni sustenibili pioniere in l'imballaggio cosmeticu"

Cum'è unu di i primi fornitori di imballaggi cosmetici in Cina specializati in a ricerca è u sviluppu di buttiglie airless, Topfeelpack incorpora un numeru crescente di cuncetti rispettosi di l'ambiente in i so prudutti esistenti è recentemente sviluppati, impegnati à furnisce suluzioni sustenibili è rispettose di l'ambiente.

Topfeelpack capisce prufundamente l'impurtanza di a prutezzione di l'ambiente per u futuru. Dunque, in u prucessu di R&S, facenu di i cuncetti ambientali una cunsiderazione fundamentale. Utilizanu tecnulugia è materiali avanzati per cuncepisce è pruduce buttiglie senza aria chì rispondenu à i standard ambientali. Sempre più buttiglie sò fatte da materiali riciclati, riducendu u cunsumu di risorse naturali. Buttiglie cosmetiche 100% riciclabili, buttiglie di materiale PCR, materiali plastichi oceanici riciclati, ecc. sò tutti presi in considerazione.

Inoltre, Topfeelpack innova in a cuncepzione di e buttiglie per risponde megliu à i requisiti ambientali. Anu sviluppatu tappi di buttiglie è teste di pompa riutilizzabili per riduce i rifiuti dispunibili. Inoltre, utilizanu bioplastiche biodegradabili in i materiali di imballaggio per minimizà l'impatti negativi nantu à l'ambiente.

Topfeelpack ùn si cuncentra micca solu nantu à a prestazione ambientale di i so prudutti, ma collabora ancu cù i clienti per prumove a cuscenza ambientale. Travaglianu cù e cumpagnie di cusmetichi per prumove inseme i prugrammi di riciclaggio è di riutilizazione di l'imballaggi. Offrenu cunsultazioni è furmazione per aiutà i clienti à capisce cumu sceglie imballaggi ecologichi è educà i cunsumatori nantu à u smaltimentu currettu di l'imballaggi di scarto.

Cum'è unu di i primi fornitori di imballaggi cosmetici in Cina specializati in a ricerca è u sviluppu di buttiglie cosmetiche airless, Topfeelpack dà l'esempiu in u campu di a prutezzione ambientale. I so sforzi ùn solu cuntribuiscenu à u sviluppu sustenibile di tutta l'industria cosmetica, ma ancu à a preservazione di l'ambiente di a Terra. Topfeelpack crede chì solu per mezu di a cuuperazione è di sforzi cumuni pudemu creà un futuru più bellu è sustenibile.


Data di publicazione: 08 di ghjugnu 2023