A Tendenza di Sviluppu di Tubi Cosmetici

Cume l'industria cosmetica hè cresciuta, hè ancu e so applicazioni di imballaggio.I buttigli di imballaggio tradiziunali ùn sò micca abbastanza per risponde à e diverse esigenze di cusmetichi, è l'apparizione di tubi cusmetichi hà risoltu stu prublema in larga misura.I tubi cusmetichi sò largamente usati per via di a so dolcezza, ligerezza è prezzu bassu.

A tendenza di sviluppu di i tubi cusmetichi.

Da Rigidu à Soft
Parechji fornitori di cusmetichi amanu i tubi perchè creanu un toccu suave è lisu.Siccomu sò cusì dolci, ponu esse fatti in quasi ogni forma.Low cost hè un altru mutivu daretu à u cambiamentu.I tubi sò più ligeri cà i cuntenituri rigidi, cusì necessitanu un costu più bassu.In più, a dolcezza facilita u travagliu di u tubu.Basta stringhje u tubu è uttene u pruduttu in l'internu.

Tubu verde
L'imballaggi ecologichi sò diventati sempre più populari.I fornitori di tubi cercanu ancu modi per fà i so prudutti più amichevuli di l'ambiente.Materiale PCR ligeru, aluminiu o biomateriali rinnuvevuli cum'è carta è canna di zuccaru sò tutti boni scelte.Queste opzioni necessitanu menu energia o ponu esse riciclate, riducendu l'emissioni di carbonu.

tubu di canna di zuccaru

tubu di carta kraft

Tubu senza aria

Airless hè una di e tendenze maiò in l'industria cosmetica.I tubi senza aria offrenu qualchì beneficiu supplementu cumparatu cù i tubi tradiziunali.Puderanu effittivamenti impediscenu i prudutti interni da esse contaminati da certi contaminanti.À u listessu tempu, pruteggenu ancu i ingredienti attivi è allarganu a so vita di conservazione per via di e so proprietà isolanti di l'aria.Inoltre, u metudu di riempimentu hè simplice quant'è u metudu tradiziunale.

750001

Chiusura di moda
U disignu di a chjusa riflette una estetica più forte.Sembra chì a ghjente ùn hè mai soddisfatta di i disinni di chjusi tradiziunali, sò dopu à qualcosa chì pare stylish è funziona bè.A cima o u latu di un chjusu basicu hè spessu trasfurmatu in qualcosa di stile cù un disignu metallicu o un altru trim.

Tecnulugia sofisticata di trattamentu di superficia
U tubu pò avè quasi ogni mudellu di disignu nantu à a so superficia.In più, permette tecniche di trattamentu di superficia più sofisticate è high-end, chì varieghja da etichette autoadesive, serigrafia, stampa offset, vernice lucida / opaca / semi-matta, stampa di fogli, stampa digitale, è ancu queste cumminazzioni. di prucessi.I disinni multicolori sò ancu populari in u campu di i tubi.

2


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022