Prucessu di decorazione di galvanoplastia è placcatura di culore

Ogni mudificazione di u pruduttu hè cum'è u maquillaje di e persone. A superficia deve esse rivestita cù parechji strati di cuntenutu per compie u prucessu di decorazione di a superficia. U spessore di u rivestimentu hè espressu in micron. In generale, u diametru di un capellu hè settanta o ottanta micron, è u rivestimentu metallicu hè uni pochi di millesimi di questu. U pruduttu hè fattu di una cumminazione di vari metalli è hè placcatu cù parechji strati di diversi metalli per compie u prucessu di maquillaje. Questu articulu introduce brevemente e cunniscenze pertinenti di galvanoplastia è placcatura di culore. U cuntenutu hè per riferimentu da l'amichi chì compranu è furniscenu sistemi di materiale di imballaggio di alta qualità:

L'elettrodeposizione hè un prucessu chì usa u principiu di l'elettrolisi per placcà un stratu finu di altri metalli o leghe nantu à a superficia di certi metalli. Hè un prucessu chì usa l'elettrolisi per attaccà una pellicola metallica à a superficia di u metallu o di altre parti di materiale per impedisce l'ossidazione di u metallu (cum'è a ruggine), migliurà a resistenza à l'usura, a cunduttività, a riflettività, a resistenza à a corrosione (i metalli rivestiti sò per u più metalli resistenti à a corrosione) è migliurà l'aspettu.

Placcatura

Principiu
L'elettrodeposizione richiede un alimentatore à bassa tensione è alta corrente chì furnisce energia à u serbatoiu di elettrodeposizione è un dispositivu elettroliticu custituitu da una soluzione di placcatura, parti da placcà (catodu) è anodu. U prucessu di elettrodeposizione hè un prucessu in u quale l'ioni metallichi in a soluzione di placcatura sò ridotti à atomi metallichi per via di reazioni di elettrodi sottu l'azione di un campu elettricu esternu, è a deposizione di metallu hè effettuata nantu à u catodu.

Materiali applicabili
A maiò parte di i rivestimenti sò metalli singuli o leghe, cum'è u titaniu, u palladiu, u zincu, u cadmiu, l'oru o l'ottone, u bronzu, ecc.; ci sò ancu strati di dispersione, cum'è u carburu di nichel-siliciu, a grafite fluorurata di nichel, ecc.; è strati di rivestimentu, cum'è nantu à l'acciaiu Stratu di rame-nichel-cromu nantu à l'acciaiu, stratu d'argentu-indiu nantu à l'acciaiu, ecc. Oltre à a ghisa à basa di ferru, l'acciaiu è l'acciaiu inox, i materiali di basa per a galvanoplastia includenu ancu metalli non ferrosi, o plastiche ABS, polipropilene, polisulfone è plastiche fenoliche. Tuttavia, e plastiche devenu esse sottumesse à trattamenti speciali di attivazione è sensibilizazione prima di a galvanoplastia.

Culore di placcatura
1) Placcatura di metalli preziosi: cum'è platinu, oru, palladio, argentu;
2) Placcatura generale di metalli: cum'è imitazione di platinu, pistola nera, stagnu senza nichel, bronzu anticu, rame rossu anticu, argentu anticu, stagnu anticu, ecc.
Sicondu a cumplessità di u prucessu
1) Culori generali di placcatura: platinu, oru, palladio, argentu, imitazione di platinu, pistola nera, cobalto stagnu senza nichel, nichel perlatu, placcatura di pittura nera;
2) Placcatura speciale: placcatura antica (cumprese patina oliata, patina tinta, patina filettata), bicolore, placcatura sabbiata, placcatura a pennello, ecc.

Placcatura (2)

1 platinu
Hè un metallu caru è raru. U culore hè biancu argentatu. Hà proprietà stabili, bona resistenza à l'usura, alta durezza è longu periodu di ritenzione di u culore. Hè unu di i migliori culori di superficia galvanica. U spessore hè superiore à 0,03 micron, è u palladiu hè generalmente adupratu cum'è stratu inferiore per avè un bon effettu sinergicu, è u sigillo pò esse almacenatu per più di 5 anni.

2 imitazioni di platinu
U metallu di galvanoplastia hè una lega di rame-stagnu (Cu/Zn), è l'imitazione di platinu hè ancu chjamata rame-stagnu biancu. U culore hè assai vicinu à l'oru biancu è ligeramente più giallu chè l'oru biancu. U materiale hè dolce è vivu, è u rivestimentu superficiale hè faciule à sbiadisce. S'ellu hè chjusu, pò esse lasciatu per mezu annu.

3 oru
L'oru (Au) hè un metallu preziosu. Placcatura decorativa cumuna. Diverse proporzioni d'ingredienti venenu in diversi culori: 24K, 18K, 14K. È in questu ordine da u giallu à u verde, ci saranu alcune differenze di culore trà i diversi spessori. Hà proprietà stabili è a so durezza hè generalmente 1/4-1/6 di platinu. A so resistenza à l'usura hè media. Dunque, a so durata di conservazione di u culore hè media. L'oru rosa hè fattu di lega d'oru-rame. Sicondu a proporzione, u culore hè trà u giallu doratu è u rossu. In paragone cù altri ori, hè più vivu, difficiule da cuntrullà u culore, è spessu hà differenze di culore. U periodu di ritenzione di u culore ùn hè ancu cusì bonu cum'è l'altri culori d'oru è cambia di culore facilmente.

4 d'argentu
L'argentu (Ag) hè un metallu biancu assai reattivu. L'argentu cambia facilmente di culore quandu hè espostu à i sulfuri è i cloruri in l'aria. A placcatura d'argentu generalmente usa a prutezzione elettrolitica è a prutezzione di l'elettroforesi per assicurà a vita di a placcatura. Frà elle, a vita di serviziu di a prutezzione di l'elettroforesi hè più longa di quella di l'elettrolisi, ma hè un pocu giallastra, i prudutti lucidi averanu qualchì picculu foru di spillo, è u costu aumenterà ancu. L'elettroforesi si forma à 150 ° C, è i prudutti prutetti da ella ùn sò micca faciuli da rilavorà è sò spessu rottamati. L'elettroforesi d'argentu pò esse cunservata per più di 1 annu senza scolorimentu.

5 fucili neri
Materiale metallicu lega di nichel/zincu Ni/Zn), chjamatu ancu neru canna di fucile o nichel neru. U culore di placcatura hè neru, ligeramente grisgiu. A stabilità di a superficia hè bona, ma hè propensu à culurisce à bassi livelli. Stu culore di placcatura stessu cuntene nichel è ùn pò micca esse adupratu per a placcatura senza nichel. A placcatura di culore ùn hè micca faciule da rielaborà è riformà.

6 nickels
U nichelu (Ni) hè grisgiu-biancu è hè un metallu cù una densità è una durezza eccellenti. Hè generalmente adupratu cum'è stratu di sigillatura per a galvanoplastia per migliurà a durata di vita di a galvanoplastia. Hà una bona capacità di purificazione in l'atmosfera è pò resiste à a corrosione da l'atmosfera. U nichelu hè relativamente duru è fragile, dunque ùn hè micca adattatu per i prudutti chì necessitanu deformazione durante a galvanoplastia. Quandu i prudutti nichelati sò deformati, u rivestimentu si staccherà. U nichelu pò causà allergie cutanee in alcune persone.

7 Rivestimentu di stagnu-cobaltu senza nichel
U materiale hè una lega di stagnu-cobaltu (Sn/Co). U culore hè neru, vicinu à un cannone neru (ligeramente più grisgiu chè un cannone neru), è hè una placcatura nera senza nichel. A superficia hè relativamente stabile, è u bassu livellu di galvanoplastia hè propensu à u culore. A placcatura di culore ùn hè micca faciule da rilavorà è riformà.

8 perle di nickel
U so materiale hè u nichelu, chjamatu ancu nichelu di sabbia. Generalmente adupratu cum'è u stratu inferiore pre-placcatu di u prucessu di culore di nebbia. Di culore grisgiu, superficia di specchiu micca lucida, cù un aspettu dolce simile à a nebbia, cum'è u raso. U gradu di atomizazione hè instabile. Senza una prutezzione speciale, per via di l'influenza di i materiali chì formanu sabbia, ci pò esse una decolorazione à cuntattu cù a pelle.

9 culore di nebbia
Hè basatu annantu à u nichel perlatu per aghjunghje culore à a superficia. Hà un effettu di nebbia è hè opacu. U so metudu di galvanoplastia hè u nichel perlatu pre-placcatu. Siccomu l'effettu di atomizazione di u nichel perlatu hè difficiule da cuntrullà, u culore di a superficia hè inconsistente è propensu à a differenza di culore. Stu culore di placcatura ùn pò micca esse adupratu cù a placcatura senza nichel o cù a petra dopu a placcatura. Stu culore di placcatura hè faciule da ossidà, dunque una attenzione particulare deve esse prestata à a prutezzione.

Placcatura di filu à 10 spazzole
Dopu à a ramatura, e linee sò spazzolate nantu à u rame, è dopu u culore di a superficia hè aghjuntu. Ci hè una sensazione di linee. U so culore d'aspettu hè basicamente u listessu chè quellu di u culore di placcatura generale, ma a differenza hè chì ci sò linee nantu à a superficia. I fili di spazzolatura ùn ponu micca esse placcati senza nichelu. A causa di a placcatura senza nichelu, a so durata di vita ùn pò esse garantita.

11 sabbiatura
A sabbiatura hè ancu unu di i metudi di galvanoplastia di culore di nebbia. A placcatura di rame hè sabbiata è poi elettroplaccata. A superficia opaca hè sabbiosa, è u listessu culore opaco hè più evidente chè l'effettu sabbioso. Cum'è a placcatura à spazzola, a placcatura senza nichel ùn pò esse fatta.


Data di publicazione: 23 di nuvembre di u 2023