Scuprite ciò chì accade in l'industria cusmetica è e soluzioni sustenibili chì hà in serbo per u futuru à Interpack, a fiera principale mundiale per a trasfurmazione è l'imballaggio in Düsseldorf, Germania. Da u 4 di maghju à u 10 di maghju 2023, l'espositori di Interpack presenteranu l'ultimi sviluppi in u campu di u riempimentu è l'imballaggio di cusmetichi, prudutti di cura di u corpu è prudutti di pulizia in i padiglioni 15, 16 è 17.
A sustenibilità hè stata una grande tendenza in l'imballaggi di bellezza dapoi anni. I pruduttori sò più propensi à aduprà monomateriali riciclabili, carta è risorse rinnuvevuli per l'imballaggi, spessu rifiuti da l'agricultura, a silvicultura o l'industria alimentaria. E suluzioni riutilizzabili sò ancu populari trà i clienti perchè aiutanu à riduce i rifiuti.
Stu novu tipu d'imballaggio sustenibile hè ugualmente adattatu per i cusmetichi tradiziunali è naturali. Ma una cosa hè certa: i cusmetichi naturali sò in crescita. Sicondu Statista, una piattaforma di statistiche in linea, a forte crescita di u mercatu riduce a quota di l'attività di cusmetichi tradiziunali. In Europa, a Germania hè prima in a cura è a bellezza naturale di u corpu, seguitata da a Francia è l'Italia. À u livellu mundiale, u mercatu americanu di i cusmetichi naturali hè u più grande.
Pochi pruduttori si ponu permette d'ignurà a tendenza generale versu a sustenibilità, postu chì i cunsumatori, naturali o micca, volenu cusmetichi è prudutti di cura imballati in imballaggi sustenibili, idealmente senza plastica. Hè per quessa chì Stora Enso, un espositore Interpack, hà sviluppatu recentemente una carta laminata per l'industria cusmetica, chì i partenarii ponu aduprà per fà tubi per creme per e mani è simili. A carta laminata hè rivestita cù un stratu protettivu EVOH, chì hè statu largamente adupratu in i cartoni di bevande finu à avà. Quessi tubi ponu esse decorati cù una stampa digitale di alta qualità. U pruduttore di cusmetichi naturali hè statu ancu u primu à aduprà sta tecnulugia per scopi di marketing, postu chì un software speciale permette variazioni di cuncepimentu illimitate in u prucessu di stampa digitale. Cusì, ogni pipa diventa un'opera d'arte unica.
I saponi in barra, i shampoo aggressivi o e polveri cosmetiche naturali chì ponu esse facilmente mischiati cù l'acqua in casa è trasformati in prudutti per a cura di u corpu o di i capelli sò avà assai populari è risparmianu nantu à l'imballaggi. Ma avà i prudutti liquidi in buttiglie fatte di cuntenutu riciclatu o pezzi di ricambio in sacchetti monomateriale stanu pigliendu piede trà i cunsumatori. I tubi Hoffman Neopac, un espositore di Interpack, facenu ancu parte di a tendenza di a sustenibilità postu chì sò cumposti da più di u 95% di risorse rinnuvevuli. 10% da pinu. U cuntenutu di trucioli di legnu rende a superficia di i cusì detti tubi di abete ligeramente ruvida. Hà e stesse proprietà di i tubi di polietilene cunvinziunali in termini di funzione di barriera, design decorativu, sicurezza alimentaria o riciclabilità. U legnu di pinu utilizatu vene da fureste certificate da l'UE, è e fibre di legnu venenu da trucioli di legnu di scarto da laboratori di falegnameria tedeschi.
UPM Raflatac usa polimeri di polipropilene tondi certificati da Sabic per pruduce un novu materiale per etichette cuncipitu per fà una piccula cuntribuzione à risolve u prublema di i rifiuti di plastica in l'oceani. Questa plastica oceanica hè raccolta è trasfurmata in oliu di pirolisi in un prucessu speciale di riciclaggio. Sabic usa questu oliu cum'è materia prima alternativa per a pruduzzione di polimeri di polipropilene tondi certificati, chì sò poi trasfurmati in fogli da i quali UPM Raflatac fabrica novi materiali per etichette. Hè certificatu secondu i requisiti di u Schema Internaziunale di Certificazione di Sostenibilità è Carboniu (ISCC). Siccomu u Polipropilene Rotundu Certificatu Sabic hè di a stessa qualità cum'è a so contraparte in oliu minerale appena fattu, ùn sò necessarie modifiche à u prucessu di pruduzzione di fogli è materiale per etichette.
Aduprà una volta è ghjittà via hè u destinu di a maiò parte di i pacchetti di bellezza è di cura di u corpu. Parechji pruduttori cercanu di risolve stu prublema cù i sistemi di riempimentu. Aiutanu à rimpiazzà l'imballaggi à usu unicu riducendu i materiali d'imballu è ancu i costi di spedizione è logistica. Tali sistemi di riempimentu sò digià cumuni in parechji paesi. In Giappone, cumprà saponi liquidi, shampoo è detergenti per a casa in sacchetti di foglia sottile è versà li in dispenser in casa, o aduprà accessori speciali per trasfurmà e ricariche in pacchetti primari pronti à l'usu, hè diventatu parte di a vita di tutti i ghjorni.
Tuttavia, e suluzioni riutilizzabili sò più cà simplici pacchetti di ricarica riutilizzabili. E farmacie è i supermercati stanu digià testendu e stazioni di benzina è sperimentendu cumu i clienti accetteranu prudutti di cura di u corpu, detergenti, detergenti è liquidi per piatti chì ponu esse versati da u rubinettu. Pudete purtà u cuntainer cun voi o cumprà lu in u magazinu. Ci sò ancu piani specifichi per un sistema di primu depositu per l'imballaggi cosmetici. Hà per scopu di collaborà trà i pruduttori di imballaggi è di marca è i raccoglitori di rifiuti: alcuni raccolgenu l'imballaggi cosmetici usati, altri li riciclanu, è l'imballaggi riciclati sò poi trasformati in novi imballaggi da altri partenarii.
Sempre più forme di persunalizazione è un gran numeru di novi prudutti cusmetichi stanu imponendu esigenze sempre più elevate à u riempimentu. Rationator Machinery Company hè specializata in linee di riempimentu modulari, cum'è a cumminazione di a linea di riempimentu Robomat cù u tappatore Robocap per installà automaticamente diverse chiusure, cum'è tappi a vite, tappi a spinta, o pompa spray è dispenser, cosmetici nantu à una buttiglia. A nova generazione di macchine hè ancu focalizzata nantu à l'usu sustenibile è efficiente di l'energia.
U Gruppu Marchesini vede ancu una parte crescente di u so fatturatu in l'industria cosmetica in crescita. A divisione bellezza di u gruppu pò avà aduprà e so macchine per copre tuttu u ciclu di pruduzzione di cosmetici. U novu mudellu usa ancu materiali rispettuosi di l'ambiente per l'imballaggio di cosmetici. Per esempiu, macchine per imballà i prudutti in vassoi di cartone, o macchine di termoformatura è imballaggio in blister per a pruduzzione di blister è vassoi da PLA o rPET, o linee di imballaggio in stick chì utilizanu materiale monomeru plasticu riciclatu à 100%.
Ci vole flessibilità. people hà sviluppatu pocu fà un sistema cumpletu di riempimentu di buttiglie per un fabricatore di cosmetici chì copre diverse forme. I rispettivi portafogli di prudutti coprenu attualmente undici riempitori diversi cù una vasta gamma di viscosità da riempie in cinque buttiglie di plastica è duie buttiglie di vetru. Un stampu pò ancu cuntene finu à trè cumpunenti separati, cum'è una buttiglia, una pompa è un tappu di chiusura. U novu sistema integra tuttu u prucessu di imbottigliamentu è imballaggio in una sola linea di pruduzzione. Seguendu direttamente questi passi, e buttiglie di plastica è di vetru sò lavate, riempite accuratamente, tappate è imballate in scatule pieghevoli preincollate cù carica laterale automatica. L'alti requisiti per l'integrità è l'integrità di u pruduttu è di u so imballaggio sò soddisfatti installendu parechji sistemi di telecamere chì ponu verificà u pruduttu in varie fasi di u prucessu è scartalli secondu i bisogni senza interrompe u prucessu di imballaggio.
A basa di questu cambiamentu di furmatu particularmente simplice è ecunomicu hè a stampa 3D di a piattaforma Schubert "Partbox". Questu permette à i pruduttori di cusmetichi di pruduce i so propri pezzi di ricambio o pezzi di novu furmatu. Cusì, cù poche eccezioni, tutti i pezzi intercambiabili ponu esse facilmente riprodotti. Questu include, per esempiu, i portapipette è i vassoi per contenitori.
L'imballaggi cosmetici ponu esse assai chjuchi. Per esempiu, u balsamu per e labbra ùn hà micca tanta superficia, ma deve sempre esse dichjaratu. A manipulazione di sti picculi prudutti per un allineamentu di stampa ottimale pò diventà rapidamente un prublema. U specialistu di dichjarazione Bluhm Systeme hà sviluppatu un sistema speciale per l'etichettatura è a stampa di prudutti cosmetici assai chjuchi. U novu sistema di etichettatura Geset 700 hè custituitu da un distributore di etichette, una macchina di marcatura laser è a tecnulugia di trasferimentu currispondente. U sistema pò etichettà finu à 150 cosmetici cilindrici per minutu utilizendu etichette prestampate è numeri di lottu individuali. U novu sistema trasporta in modu affidabile picculi prudutti cilindrici in tuttu u prucessu di marcatura: una cintura vibrante trasporta e barre verticali à u giratore di prudutti, chì li gira di 90 gradi cù una vite. In a pusizione stesa, i prudutti passanu per i cosiddetti rulli prismatici, chì li trasportanu per u sistema à una distanza predeterminata l'uni da l'altri. Per assicurà a tracciabilità, i matite per rossetti devenu riceve informazioni individuali nantu à i lotti. A macchina di marcatura laser aghjusta questi dati à l'etichetta prima ch'ella sia mandata da u distributore. Per ragioni di sicurezza, a camera verifica immediatamente l'infurmazioni stampate.
Packaging South Asia documenta ogni ghjornu l'impattu, a sustenibilità è a crescita di l'imballaggi rispunsevuli in una vasta regione.
E publicazioni B2B multicanale è e piattaforme digitale cum'è Packaging South Asia sò sempre cuscenti di a prumessa di novi inizii è aghjurnamenti. Basata in New Delhi, India, a rivista mensile di 16 anni hà dimustratu u so impegnu per u prugressu è a crescita. L'industria di l'imballaggio in India è in Asia hà dimustratu resilienza di fronte à e sfide persistenti in l'ultimi trè anni.
À u mumentu di a publicazione di u nostru pianu 2023, u tassu di crescita di u PIB reale di l'India per l'annu fiscale chì finisce u 31 di marzu di u 2023 serà di 6,3%. Ancu tenendu contu di l'inflazione, in l'ultimi trè anni, a crescita di l'industria di l'imballaggio hà superatu a crescita di u PIB.
A capacità di film flessibile di l'India hè cresciuta di 33% in l'ultimi trè anni. Sottumessu à l'ordini, aspittemu un ulteriore aumentu di 33% di a capacità da u 2023 à u 2025. A crescita di a capacità hè stata simile per i cartoni à foglia unica, u cartone ondulatu, l'imballaggi liquidi asettici è l'etichette. Queste cifre sò pusitivi per a maiò parte di i paesi di a regione, economie chì sò sempre più cuperte da a nostra piattaforma.
Ancu cù l'interruzioni di a catena di furnimentu, l'aumentu di i prezzi di e materie prime è e sfide di l'imballaggi rispunsevuli è sustenibili, l'imballaggi in tutte e forme è applicazioni creative anu sempre assai spaziu per a crescita in India è in Asia. A nostra sperienza è a nostra portata abbraccianu tutta a catena di furnimentu di l'imballaggi - da u cuncettu à u scaffale, à a raccolta è u riciclaggio di i rifiuti. I nostri clienti target sò i pruprietarii di marche, i gestori di prudutti, i fornitori di materie prime, i cuncettori è i cunvertitori di imballaggi, è i riciclatori.
Data di publicazione: 22 di ferraghju 2023