L'imballaggio verde diventa una direzzione di sviluppu impurtante

L'attuale guida di a pulitica di prutezzione di l'ambiente presenta esigenze più alte per u sviluppu verde di l'industria di l'imballaggio.Packaging verdericeve sempre più attenzione.Cù l'aghjurnamentu cuntinuu di a tecnulugia di stampa è l'accettazione crescente di cuncetti di prutezzione di l'ambiente, l'imballaggio verde diventerà una direzzione impurtante di u sviluppu di l'industria di l'imballaggio in u futuru.

1.MercatuScaleAanalisi di a CinaPaccantuIindustria

Analisi di l'ingressu di l'impresa

Sicondu statistiche da a Federazione di Imballaggi di Cina, u ritmu di crescita di u redditu principale di l'imprese di l'imprese sopra a dimensione designata in l'industria di l'imballaggio in Cina da 2017 à 2019 hà dimustratu una tendenza discendente annu per annu.Calibre comparable, un incrementu annu annu di 1,06%.Da u 2020, l'industria di l'imballaggio di a Cina hà cumpritatu un totale di 1006,458 miliardi di yuan in ingressu operativu, un calatu annu di 1,17%;u prufittu cumulativu tutale cumpletu hè di 61,038 miliardi di yuan, un incrementu annu di 24,90%.

Analisi di quantità di l'impresa

Sicondu statistiche da a Federazione di Imballaggi di Cina, da u 2016 à u 2019, u numeru di imprese sopra a dimensione designata in l'industria di l'imballaggio di u mo paese (tutte e entità legali industriali cù un redditu annuale di l'affari principali di 20 milioni di yuan è sopra) hà dimustratu una tendenza ascendente stabile.In u 2019, u numeru di imprese sopra a dimensione designata in l'industria di l'imballaggio in Cina hà righjuntu 7,916, un aumentu annu di 1,10%.Da u 2020, u numeru di imprese sopra a dimensione designata in l'industria di l'imballaggio in Cina hà righjuntu 8183, è u numeru di imprese hè aumentatu di 267 annantu à l'annu passatu.Questu riflette l'aumentu graduali di u numeru di entranti in l'industria è a cumpetizione di u mercatu sempre più feroce.

2. Analisi di uCcaratteristiche di uCcurrenteSa situazione di a CinaPaccantuIindustria

Dopu parechji anni di sviluppu rapidu di imballaggi in u mo paese, a scala generale di l'industria di l'imballaggio hè diventata unu di i più grandi paesi di imballaggio in u mondu.u mo paese hè diventatu u più grande mercatu di imballaggi in u mondu cù a crescita più veloce, a più grande scala è u più potenziale in u mondu.U statu di sviluppu attuale di l'industria di l'imballaggio di u mo paese presenta principalmente e seguenti caratteristiche:

1. Low barrieri tecnicu di l'industria.

2. L'imprese sò principarmenti cuncentrati in cità grande è mediana è in i zoni custieri sviluppati economicamente.

3. Cù a cumpetizione di prezzu cum'è u focu principalu, u mercatu di imballaggio hè diventatu più segmentatu, è ci hè sempre una mancanza di marche principali.In quantu à u campu di l'imballaggio di cusmetichi, un centu di fiori sò sbocciati, è certi fornitori maiò anu forzi forti, ma ùn ci hè attualmente un capu di "branding" in Cina.È u nostru scopu hè di diventà u fornitore di cusmetichi più affidatu in u mondu.

4. Ci vole à migliurà a capacità di innuvà.Topfeelpack Co., Ltd. hà fattu grandi cambiamenti è investimenti di capitale in R&D per rinfurzà u so vantaghju competitivu innovativu.

3. L'impurtazioni di l'imballaggi di carta di a Cina sò in crescita rapidamente

Divisu per materiali di imballaggio, l'industria di imballaggio hè divisa in quattru categurie:imballaggio di carta, imballaggi di plastica, imballaggi di metallu è imballaggi di vetru.Frà elli, l'imballaggio di carta hà sempre occupatu una pusizioni maiò in l'industria di l'imballaggio.

Sicondu a China Paper Association, a produzzione di carta di imballaggio di a Cina in 2019 era di 6,95 milioni di tunnellate, un aumentu di 0,7% annu à l'annu;u cunsumu era di 6,99 milioni di tunnellate, una diminuzione annu di 0,3%.In generale, a carta di imballaggio domesticu si basa in u mercatu di l'impurtazione in una certa misura.U voluminu di l'impurtazioni di carta di imballaggio di a Cina da 2015 à 2019 hè relativamente stabile, mantenendu trà 200 000 è 230 000 tunnellate.U voluminu di l'exportazione hè in crescita annu per annu, è u deficit di u cummerciu si riduce gradualmente.Per 2019, l'impurtazioni di carta di imballaggio di a China seranu 20. 10 000 tunnellate, è a scala di l'esportazione hè 160 000 tunnellate.

In nuvembre 2017, u Statu Post Bureau, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, u Ministeru di a Scienza è a Tecnulugia è altri dipartimenti anu publicatu recentemente cumuna "Opinioni guida nantu à a coordinazione di a prumuzione di imballaggi verdi in l'industria di spedizione express" per aumentà l'offerta di i prudutti di serviziu espressi verdi è migliurà l'efficienza di l'utilizazione di e risorse in l'industria di l'imballaggio in l'industria di a spedizione express.Riduce u cunsumu di imballaggi è riduce a contaminazione ambientale.

Da u 2020, a proporzione di materiali di imballaggi verdi biodegradabili aumenterà à 50%.U tassu d'utilizazione di e lettere elettroniche per i grandi clienti di l'accordu di marca espressa hà righjuntu più di 90%, è i consumabili di imballaggio espressi medii sò stati ridotti di più di 10%, è l'usu di scatuli di trasferimentu, cage cage è altre equipaggiu hè prumuvutu.À u listessu tempu, riduce ancu più l'usu di sacchetti è nastri tessuti, è in fondu stabilisce un sistema di gestione di imballaggio per l'industria di spedizione espressa.

 

Cume u guvernu, l'imprese è l'individui prestanu più attenzione à a prutezzione di l'ambiente, l'imballaggi verdi è l'imballaggi ambientali sò diventati gradualmente opportunità eccellenti per e cumpagnie di imballaggio è di stampa per ottene una cumpetizione differenziata è un sviluppu sustenibile.Pigliate l'imballaggio espresso più attentu à l'ambiente cum'è un esempiu.Per risolve u prublema di a contaminazione di l'imballaggi, i principali cumpagnie di e-commerce è espressi sò attualmente cuminciati à pruvà l'imballaggi verdi.

In u 2021, u livellu di pulitica naziunale prestarà più attenzione à l'imballaggio verde, è a proporzione di l'applicazione di materiali di imballaggio verde degradabili aumenterà più.Hè previstu chì l'industria di l'imballaggio di carta entre in un novu ambiente di sviluppu è implementà u pianu di "imballaggio verde" in cunfurmità cù e pulitiche naziunali.

Per risponde à i bisogni di u sviluppu di u mercatu, Topfeelpack Co., Ltd. cunsidereghja di implementà u cuncettu di serviziu "one-stop" più accuratamente.In u passatu, avemu furnitu à i clienti imballaggi di carta per i cosmetichi quandu anu dumandatu.In u futuru, sistematizzaremu questi prudutti, integreremu putenti novi fabbriche di imballaggio di carta per furnisce i clienti servizii prufessiunali in u campu.L'imballaggio di carta chì Topfeel metterà u pede include scatuli di carte di cura di a pelle, scatuli di rigalu, paleta di ombretti di carta, etc.

 

WWW.TOPFEELPACK.COM

 


Tempu di Postu: 16-Nov-2021