L'etichette di i cusmetichi sò strettamente regulate è ogni ingrediente cuntenutu in un pruduttu deve esse listatu. Inoltre, a lista di i requisiti deve esse in ordine discendente di dominanza per pesu. Questu significa chì a quantità massima di qualsiasi ingrediente in un cusmeticu deve esse listatu prima. Hè impurtante sapè questu perchè certi ingredienti ponu causà reazzioni allergiche è voi, cum'è cunsumadore, avete u dirittu di cunnosce l'infurmazioni chì vi dicenu l'ingredienti in i vostri prudutti cusmetichi.
Quì, spiegheremu ciò chì questu significa per i pruduttori di cusmetichi è furniremu linee guida per elencà l'ingredienti nantu à l'etichette di i prudutti.
Chì ghjè un'etichetta cusmetica?
Questa hè un'etichetta - di solitu truvata nantu à l'imballu di un pruduttu - chì elenca l'infurmazioni nantu à l'ingredienti è a forza di u pruduttu. L'etichette includenu spessu informazioni cum'è u nome di u pruduttu, l'ingredienti, l'usu suggeritu, l'avvertimenti è l'infurmazioni di cuntattu di u fabricatore.
Mentre chì i requisiti specifichi per l'etichettatura di i cosmetici varianu da paese à paese, parechji pruduttori seguitanu vuluntariamente e linee guida internaziunali di l'etichettatura stabilite da urganisazioni cum'è l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione (ISO).
Sicondu i Regolamenti di i Cosmetici, ogni pruduttu deve avè una etichetta nantu à l'imballu chì elenca u cuntenutu in ordine primariu. L'FDA definisce questu cum'è "a quantità di ogni ingrediente in ordine discendente". Questu significa chì a quantità più grande hè elencata prima, seguitata da a seconda quantità più alta, è cusì via. Se un ingrediente custituisce menu di l'1% di tutta a formulazione di u pruduttu, pò esse elencatu in qualsiasi ordine dopu à i primi ingredienti.
L'FDA richiede ancu una attenzione particulare à certi ingredienti nantu à l'etichette. Questi "sicreti cummerciali" ùn devenu micca esse elencati per nome, ma devenu esse identificati cum'è "è/o altri" seguiti da a so classe o funzione generale.
U rolu di l'etichette cosmetiche
Quessi furniscenu à i cunsumatori infurmazioni nantu à u pruduttu, cumpresi i so usi, ingredienti è avvertimenti. Devenu esse precisi è riflettà currettamente u cuntenutu. Per esempiu, una designazione "tuttu naturale" significa chì tutti l'ingredienti sò d'origine naturale è ùn sò stati trasfurmati chimicamente. In listessu modu, una dichjarazione "ipoallergenicu" significa chì hè improbabile chì u pruduttu pruvuchi una reazione allergica, è "non comedogenicu" significa chì hè improbabile chì u pruduttu pruvuchi pori ostruiti o punti neri.
L'impurtanza di l'etichettatura curretta
L'impurtanza di una etichettatura curretta ùn pò esse sopravvalutata. Aiuta à assicurà chì i cunsumatori ricevenu ciò chì si aspettanu, assicurendu ingredienti di alta qualità è essendu stati testati per a sicurezza.
Inoltre, aiuterà i cunsumatori à sceglie i prudutti adatti per a cura di a pelle. Per esempiu, e proprietà "antietà" o "idratanti" aiutanu i cunsumatori à piglià decisioni più infurmate quandu compranu prudutti.
Ragioni per chì l'ingredienti devenu esse elencati
Eccu alcuni di i motivi più impurtanti:
Allergie è sensibilità
Parechje persone sò allergiche o sensibili à certi ingredienti cumunimenti usati in i cusmetichi è i prudutti di cura persunale. Senza sapè quali ingredienti sò in un pruduttu, ùn hè micca pussibule di sapè s'ellu hè sicuru per qualchissia.
Elencà l'ingredienti permette à e persone cun allergie o sensibilità d'evità i prudutti chì cuntenenu fattori scatenanti.
Evite a crudeltà animale
Certi ingredienti cumunimenti usati in i cusmetichi sò derivati da l'animali. Questi esempi includenu:
Squalene (di solitu da l'oliu di fegatu di squalu)
Gelatina (derivata da a pelle, l'ossu è u tissutu cunghjuntivu di l'animali)
Glicerina (pò esse estratta da u grassu animale)
Per quelli chì volenu evità i prudutti chì cuntenenu ingredienti derivati da l'animali, hè cruciale di cunnosce l'ingredienti di u pruduttu in anticipu.
Sapete ciò chì mettite nantu à a vostra pelle
A to pelle hè l'organu u più grande di u to corpu. Tuttu ciò chì metti nantu à a to pelle hè assorbitu in u to sangue è pò infine causà prublemi interni, ancu s'ellu ùn ci sò micca effetti immediatamente visibili.
Evite i prudutti chimichi potenzialmente dannosi
Parechji prudutti cusmetichi è di cura persunale cuntenenu sustanzi chimichi dannosi. Per esempiu, i ftalati è i parabeni sò dui sustanzi chimichi cumunimenti usati chì sò stati ligati à disordini endocrini è prublemi di salute cum'è u cancheru.
Hè per quessa ch'ellu hè impurtante di cunnosce l'ingredienti di i cusmetichi è di i prudutti di cura persunale chì aduprate ogni ghjornu. Senza sta infurmazione, pudete esse senza sapè chì vi esponete à sustanze chimiche dannose.
In cunclusione
In fondu, e cumpagnie di cusmetichi devenu elencà tutti i so ingredienti nantu à l'etichetta, perchè hè l'unicu modu per assicurà chì i cunsumatori sappianu ciò chì stanu mettendu nantu à a so pelle.
Per legge, l'imprese sò tenute à listà certi ingredienti (cum'è additivi culuranti è fragranze), ma micca altri prudutti chimichi potenzialmente dannosi. Questu lascia i cunsumatori senza idea di ciò chì stanu mettendu nantu à a so pelle.
Una sucietà chì piglia in seriu a so rispunsabilità d'informà i cunsumatori pruducerà senza dubbitu un pruduttu di qualità chì, à u so tornu, benefica di i clienti chì diventanu fan accaniti.
Data di publicazione: 28 di settembre di u 2022

