Soluzioni di imballaggi cosmetichi PCR (plastiche riciclate post-consumatore).

Cum'è un pioniere in i materiali post-consumu, Topfeelpack hà pigliatu l'iniziu in u lanciamentu di polipropilene PP, PET è PE fatti di plastica riciclata post-consumu (PCR) per l'usu in buttigli di soffiaggio cosmetici, bottiglie senza aria per iniezione è tubi cosmetici.Questu hà fattu un passu impurtante versu a creazione di una ecunumia circular.Hè aduprata in i prudutti di riciclamentu di PP, PET è PE certificati GRS è hè avà usatu in parechje marche.
Topfeelpack s'impegna à sviluppà suluzioni di imballaggi cosmetichi, supportendu i pruprietarii di marca per eliminà l'imballaggi plastichi inutili, è spera di ghjunghje à l'ughjettu di imballaggi plastichi riutilizabili, riciclabili o compostabili da u 2025. Truvà u cumpagnu ghjustu, cum'è noi, hè criticu per ottene stu ambiziosu. scopu.

I prudutti PP PCR trasparenti è bianchi adoptanu a tecnulugia di riciclamentu chimicu, è utilizanu u metudu di bilanciu di massa per trasportu materie prime resi.Questi PP PCR anu e stesse caratteristiche cum'è PP standard è ponu esse aduprati per diverse buttigli cosmetichi.I clienti è i pruprietarii di marca ponu ottene u listessu rendimentu di u produttu è riduce a so impronta riducendu simultaneamente l'usu di materie prime.

I novi prudutti PP PCR trasparenti è bianchi sò una continuazione di a missione di a nostra cumpagnia di utilizà materie prime riciclate o rinnuvevuli.L'intera catena di valore di PP PCR hà passatu a certificazione GRS.U prugramma di certificazione di sustenibilità largamente ricunnisciutu cunfirma chì l'equilibriu di qualità segue regule predefinite è trasparenti.Inoltre, a tracciabilità di tutta a catena di supply chain da a materia prima à i prudutti hè ancu furnita.

Semu assai felici di participà à a trasfurmazioni di a nostra industria à suluzioni più circulari.Stu pruduttu innovativu hè u megliu di u so tipu in u mercatu.Questu hè un risultatu concretu di i nostri sforzi.Per mezu di u sviluppu di i prudutti, l'usu di materiali micca rinnuvevuli hè ridutta, è i rifiuti sò trattati cum'è una risorsa preziosa, cusì rapprisentanu un futuru più intelligente.

I buttigli stampati à iniezione di PP PCR sò una cartera di soluzioni cumpleta sviluppata da a nostra cumpagnia, chì copre i prudutti di riciclabilità di designu-riciclamentu meccanicu, prudutti di riciclamentu certificati per u riciclamentu di materie prime di flussu di plastica, è prudutti di materie prime biologiche rinnuvevuli certificati.U plastica riciclata post-consumatore di alta qualità hè riciclata chimicamente per fà u polimeru plasticu torna à a so molécula originale.U prucessu di riciclamentu permette chì i plastichi riciclati sò usati in applicazioni inaccessibili prima, cum'è l'applicazioni alimentari.

Cuntinuemu à reinvestisce è guidà in a sustenibilità, è simu veramente pionieri in a direzzione di una ecunumia circulare plastica.L'industria di l'automobile hè una tappa impurtante in u nostru viaghju.Cun ella, simu più impegnati in a cuuperazione chè mai per furmà un ciclu chjusu di rifiuti plastichi per u benefiziu di u pianeta.

U nostru scopu hè di esse più puliti, più sicuri è più amichevuli di l'ambiente.Spergu chì u celu hè più blu, l'acqua hè più chjara, è a ghjente hè più bella !https://www.topfeelpack.com/25-recyclable-plastic-eco-friendly-pcr-material-airless-pump-bottle-product/

 

https://www.topfeelpack.com/amber-pet-lotion-bottle-plastic-shampoo-bottle-cosmetic-packaging-product/

https://www.topfeelpack.com/newly-developed-recycled-pcr-airless-pump-bottle-with-turn-onoff-function-product/


Tempu di post: 11-mar-2021