Tubi cosmetici in plastica PE, tubi biodegradabili di canna di zucchero, tubi di carta kraft

Attualmente, ci sò trè tippi principali di tubi cusmetichi chì furnimu: tubi di plastica PE,tubi degradabiliètubi di carta kraft.

Trà i tubi di plastica, avemu l'opzione di materia prima 100% PE è l'opzione diMateriale PCR.Prima di fà un ordine, per piacè sentite liberu di cuntrollà cun noi prufessiunali di cosmetichi prufessiunali è dite i bisogni precisi.

L'imballu di tubu di i prudutti di cura di a pelle hè divisu in una sola strata, doppia strata è cinque strati, chì sò diffirenti in resistenza à a pressione, anti-permeazione è sensazione di u toccu.Per esempiu, un tubu di 5 strati hè custituitu da una capa esterna, una capa interna, dui strati adesivi è una capa di barriera.

Caratteristiche: Per mezu di a funzione di barriera di gas, pò impedisce a permeazione di l'ossigenu è i gasi odori, mentre impedisce a permeazione di fragranza è ingredienti utili.

I tubi di i prudutti cusmetichi spessu usanu 2 strati, cum'è detergente faciale, moisturizer basicu o gel.Ma di solitu ricumandemu un tubu di 5 strati, pò esse usatu per a maiò parte di a cura di a pelle è di i cosmichi.U diametru di u tubu hè da 13 mm à 60 mm.Quandu avete a sceglie un tubu cù un calibre, a durata variarà secondu e caratteristiche di capacità.U voluminu di 3ml à 360ml pò esse aghjustatu liberamente.Per esse pulita, u diametru sottu 35mm hè di solitu 60 ml, è u diametru trà 35mm è 45mm hè di solitu 100ml è 150ml.A tecnulugia hè divisa in tubu tondu, tubu ovale, tubu flat è tubu super flat.Comparatu cù altri tubi, i tubi piani è i tubi super flat anu cumpetenze cumplesse è sò ancu novi tipi di tubi pruduciuti in l'ultimi anni, per quessa sò relativamente caru.

foglia di diametru di tubu cusmeticu

Tubi biodegradabili di canna da zucchero

U tubu di canna di zuccheru o tubu bio-plasticu hè un tipu d'imballaggio assai amichevule à l'ambiente, per quessa hè particularmente adattatu per i vostri cosmichi naturali;l'impronta di carbone di u tubu di canna di zuccheru hè 50% megliu cà u tubu PE tradiziunale.

Se u tubu cosmeticu hè viotu, i cunsumatori riciclaranu u tubu in u listessu modu chì i tubi di plastica PE tradiziunali.I tubi di canna di zucchero di Topfeelpack sò una alternativa ecologica à i tubi PE standard è furnisce a stessa barriera qualitativa, decoru o caratteristiche di riciclabilità.

Tubu cosmeticu di carta kraft

L'imballaggi di tubi cosmetichi di cartone persunalizatu sò fatti da 40% di materia prima di carta Kraft riciclata è una strata di plastica impermeabile.U kraft di culore di legnu (naturale) hà una carta specifica di fibra lunga certificata FSC.

In questu modu, pudemu riduce l'usu di plastica è rimpiazzà cù carta ecologica.U culore di u tubu di carta kraft ùn pò esse

cambiatu, ma pudemu stampà altri culori nantu à ellu per persunalizà u stilu di marca di u vostru LOGO.

Siccomu a capa interna hè prutetta da a capa poli, a fragranza è l'efficacità di a cura di a pelle seranu più durable.

tubu cosmeticu biancu

Cuntattatemi

     info@topfeelgroup.com

FAX: 86-755-25686665
TEL: 86-755-25686685
WhatsApp/WeChat: +8618692024417

Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021