E "Tendenze Globale di Bellezza è Cura Personale 2030" di Mintel mostranu chì u rifiutu zero, cum'è unu di i sustenibili,cuncetti verdi è rispettosi di l'ambiente, serà ricercatu da u publicu. Trasfurmà i prudutti di bellezza in imballaggi rispettosi di l'ambiente è ancu rinfurzà u cuncettu di "rifiuti zero" in l'ingredienti di i prudutti serà favuritu da i cunsumatori.
Per esempiu, a marca di cura di a pelle UpCircleBeauty hà utilizatu fondi di caffè è tè infusu per fà prudutti di pulizia, scrub è sapone. A marca di prufumi di nicchia Jiefang Orange County hà ancu lanciatu un novu prufume cù "rifiuti organici" cum'è materia prima. A marca di cura di a pelle di i zitelli Naif hà ancu collaboratu cù e cumpagnie olandesi Waternet è AquaMinerals per cunvertisce i residui di calcite in l'acqua potabile di Amsterdam in prudutti di bellezza, rimpiazzendu e microperle in scrub facciali cù particelle di calcite.
Inoltre, seguendu a tendenza di a bellezza pura, a "cura di a pelle simplificata" si svilupperà ancu rapidamente in i prossimi deci anni. In questu duminiu, sempre più marche sò state in prima linea. A marca giapponese MiraiClinical implementa u cuncettu di menu hè più, è i so prudutti principali cuntenenu solu squalane. A marca britannica Illuum implementa u cuncettu di marca "Servite menu prudutti". A serie di cura di a pelle lanciata offre solu 6 prudutti, a maiò parte di i quali cuntenenu solu 2-3 ingredienti, cù l'obiettivu di furnisce à a pelle a nutrizione necessaria.
"Zero rifiuti" è "cura di a pelle simplificata" diventeranu a corrente principale, è l'imballaggi rispettosi di l'ambiente, i cuncetti sustenibili, verdi è rispettosi di l'ambiente saranu privilegiati.
Data di publicazione: 19 di marzu di u 2021


