Tipi di Cosmetici

I Cosmetici anu parechji tippi è diverse funzioni, ma in quantu à a so forma esterna è l'adattabilità per l'imballu, ci sò principarmenti e seguenti categurie: cusmetichi solidi, cusmetichi solidi granulari (polvere), cusmetichi liquidi è emulsioni, cosmetichi in crema, etc.

1. Packaging di cusmetichi liquidi, emulsioni è cusmetichi crema.

Trà tutti i cusmetichi, i tipi è quantità di sti cosmichi sò i più grandi, è e forme di imballaggio sò assai cumplicate.Principalmente includenu: tubi è buttigli di plastica di diverse forme è specificazioni;sacchetti di film composti di sacchetti di plastica;buttigli di vetru di diverse forme è specificazioni (cumprese i buttigli a bocca larga è i buttigli à bocca stretta sò generalmente usati per l'imballazione di cusmetichi chì sò volatili, permeabili, è cuntenenu solventi organici, cum'è essenza, smaltu per unghie, tintura di capelli, perfume, etc. ).Per l'imballu di i prudutti sopra, u vantaghju hè ancu di currisponde à a scatula di stampa di culore.Inseme cù a casella di culore, forma u pacchettu di vendita di cusmetichi per migliurà u gradu di cusmetichi.

2. Packaging di cusmetichi granulari solidi (in polvere).

Stu tipu di cusmetichi include principarmenti prudutti in polvere cum'è fundazioni è polveri di talcu, è i metudi di imballaggio cumunimenti utilizati includenu scatuli di carta, scatuli di carta composti (principalmente scatuli cilindrichi), vasetti, scatuli metallici, scatuli di plastica, buttigli di plastica, etc.

3. Spray imballaggio di cusmetichi.

A buttiglia spray hà i vantaghji di esse precisa, efficace, còmuda, igienica è quantificata nantu à a dumanda.Hè spessu usatu in toners, perfumi, sprays di sunscreen, shampoo seccu, hair styling è altri prudutti.I pacchetti spray comunemente usati includenu sprayers d'aluminiu, buttigli di spray di vetru è buttigli di spray plasticu.

In u futuru, cù u sviluppu di a tecnulugia, emergerà più imballaggi cosmetichi cum'è u tempu esige.Cum'è l'attuale buttigli idratanti riutilizzabili, buttigli di essenza è alcuni vasetti di crema.


Tempu di post: Dec-19-2021