A plastica oceanica hè un rifiutu di plastica chì ùn hè micca gestitu currettamente è hè scartatu in l'ambiente induve serà trasportatu in l'oceanu da a pioggia, u ventu, e maree, i fiumi, l'inundazioni. A plastica avvolta in l'oceanu hà a so origine in terra è ùn include micca i rifiuti vuluntarii o involuntarii di l'attività marine.
I plastichi oceanichi sò riciclati attraversu cinque tappe chjave: raccolta, classificazione, pulizia, trasfurmazione è riciclaggio avanzatu.
I numeri nantu à l'articuli di plastica sò in realtà codici cuncepiti per facilità u riciclaggio, affinchì possinu esse riciclati in cunsequenza. Pudete sapè di chì tipu di plastica si tratta fighjendu u simbulu di riciclaggio in fondu à u cuntainer.
Trà elle, a plastica di polipropilene pò esse riutilizata in modu sicuru. Hè resistente, ligera è hà una eccellente resistenza à u calore. Hà una bona resistenza chimica è proprietà fisiche, capace di prutege i cosmetici da l'inquinamentu è l'ossidazione. In i cosmetici, hè generalmente aduprata in contenitori d'imballaggio, tappi di buttiglia, spruzzatori, ecc.
● Riduce l'inquinamentu marinu.
● Prutegge a vita marina.
● Riduce l'usu di petroliu crudu è di gasu naturale.
● Mitigà l'emissioni di carbone è u riscaldamentu climaticu.
● Risparmiu nantu à u costu ecunomicu di a pulizia è a manutenzione di l'oceanu.
*Ricordu: Cum'è furnitore di imballaggi cosmetici, cunsigliemu à i nostri clienti di dumandà/urdinà campioni è di fà li testà per a cumpatibilità in a so fabbrica di formulazione.