Apprezzazione di u disignu di imballaggi cosmetichi in 2022

 

Insights di Tendenza di Cura di a Pelle 2022

Sicondu Ipsos "Insights in New Trends in Skin Care Products in 2022", "L'imballu di i prudutti di cura di a pelle hè un fattore impurtante in a determinazione di a compra di prudutti da i ghjovani. In l'indagine, 68% di i ghjovani sò assai preoccupati. Riguardu à l'apparizione di u disignu di imballaggi per i prudutti di cura di a pelle, u 72% di i ghjovani cunsumatori dicenu chì l'innuvazioni in u disignu di l'imballaggi per a cura di a pelle li rende più disposti à cumprà u pruduttu.

Quandu i cunsumatori ùn cunnosci micca ancu una marca è un pruduttu di cura di a pelle, l'imballaggio di i prudutti di cura di a pelle hè spessu u primu per attruverà i cunsumatori.Questa hè una era di vincere per l'apparenza, è diverse marche di prudutti di cura di a pelle anu investitu assai energia per creà a so propria apparenza di marca unica.

À u listessu tempu, per attruverà i cunsumatori, in l'ultimi anni, i cummircianti anu fattu più è più sforzi in l'imballaggi cusmetichi, è parechji imballaggi novi è squisiti sò apparsu unu dopu l'altru.L'eccellente imballaggio esternu è u disignu di buttiglia sò veramente diventati i fatturi chì facenu i prudutti populari.In fatti, u rolu di l'imballaggi cosmetichi ùn hè micca solu per attruverà i cunsumatori, ma ancu per furnisce u spaziu di almacenamentu essenziale è e funzioni di prutezzione per u corpu materiale.

 

imballaggio cosmeticu bottiglia contagocce set di imballaggio per a cura di a pelle

L'impurtanza di l'imballaggio hè ancu un settore relativamente impurtante per i cosmetichi attuali.Fighjendu tutti i prudutti attualmente in vendita in i canali in linea, certi prudutti sò unisex, è certi sò solu per e donne o l'omi, ma sò i seguenti Diversi caratteristiche: 1. Altamente cumpetitivu in u mercatu;2. Moltu sensible à i bisogni di i cunsumatori;3. Riccu in tendenza è super tendenza, chì ponu riflette megliu a ricerca di a cuscenza estetica di e persone.imballaggio per a cura di a pelle imballaggio per a cura di a pelle

 

Si pò dì chì i cusmetichi hè una incarnazione di moda, hè un tipu d'umore, cumparatu cù altri prudutti, si cuncentra nantu à riflette u temperamentu, u gustu è a personalità, hè più vicinu à l'arti, hè un arte astratta cù quasi senza gràficu figurativu, hè mudernu.L'alimentazione spirituale perseguita da i cunsumatori.

 

Dunque, una attenzione particulari deve esse pagata à u disignu di l'imballaggi cosmetichi, in particulare per i prudutti di bellezza.Per i zitelli, deve esse cura è pulita.Per l'anziani, deve riflette l'eleganza, a solemnità è u misteru.Per l'omi, deve esse generoso è luxu, è ancu riflette a tensione di a stampa è l'effettu di a marca.

 

 imballaggio di bellezza

 

I prudutti di pulizia trasmettenu principalmente u missaghju di esse assequible è sani.Ùn ci hè micca una strata di cunsumu chjaru (eccettu in casi speciali), è l'scelta di u culore tende à esse simplice, unificatu è pulitu.Attualmente, ci hè ancu un pruduttu di pulizia amichevule à l'ambiente, è u so designu generalmente tende à utilizà a scrittura concisa cum'è l'elementu di disignu di l'imaghjini.

 

tubu cusmeticu

 

Ma à u stessu tempu, l'applicazione materiale di l'imballaggio cosmeticu ùn pò esse ignorata, deve esse selezziunata currettamente è adattatu.U so prucessu di pruduzzione strive à esse exquisite.Frà elli, i prudutti di a marca sò spessu imballati in serie o imballati cù prudutti simili.

 

oliu essenziale

 

In generale, i cosmetichi anu bisognu di almacenà u cuntinuu per un longu periodu di tempu dopu chì i cunsumatori anu acquistatu finu à chì a pasta o u liquidu in l'internu hè utilizatu.Per quessa, in u disignu, l'integrità di u cuntinuu cusmeticu è l'imballu esternu deve esse cunsideratu, è strive à spiccà è esse unicu.Hà una personalità distinta.

 

bottiglia di shampoo

 

A forma di cuntenituri cusmetichi pò esse dichjaratu chì hè sempre cambiante, ma ùn importa ciò chì forma, ci hè sempre una certa forma di basa, è ognuna di sti formi hà caratteristiche è persunalità diffirenti:

Cubi, cubi dà a ghjente un sensu di dignità è simplice, è anu una certa tensione.Per quessa, hè più adattatu per l'imballaggio di cuntainer di cosmetichi per l'omi.

Una sfera, una sfera hè piena, dinamica è piena di energia.Per quessa, hè più adattatu per u disignu di cuntenituri cosmetichi per i ghjovani.

Coni, cilindri, coni è cilindri anu un sensu di stabilità, a dritta, è un sensu di eleganza è nubiltà.Per quessa, hè più adattatu per u disignu di cuntenituri cosmetichi utilizati da i cunsumatori di età media è culturale.

U corpu bionicu, u corpu bionicu imita forme biologiche naturali cum'è e piante, animali, insetti è caratteri.In a sucetà d'oghje, a ghjente persegue a prutezzione di l'ambiente verde è a nostalgia di l'ambiente naturale: Per quessa, sò apparsu parechji disinni di imballaggi di contenitori cosmetichi cù forme biomimetiche.

Forme astratte, forme astratte sò forme irrazionali è irregulari cù culori emotivi romantichi è imaginarii.Dunque, hè più adattatu per u cuncepimentu di u cuntainer cosmeticu di u cunsumadore chì hè più apertu.

 

imballaggio per a cura di a pelle per i zitelli


Tempu di post: Apr-19-2022