Grande Sconto da Topfeelpack nantu à u Festival di Compra di Settembre

%
Off

Iè, hè a prumuzione annuale di settembre di novu.

 

Quist'annu, avemu participatu à u prugramma Star di Alibaba.Hè un avvenimentu chì hè cumpostu di 10 cumpagnie eccellenti chì conducenu PK per i tassi di crescita di vendita di rendiment.

 

Attraversu stu tipu d'attività, esercitate a capacità d'urganizazione di u persunale di gestione di a cumpagnia è eccite ​​a motivazione di i venditori.

 

In questu avvenimentu, u scopu di rendiment di settembre chì avemu stabilitu hè a summa di l'ultimi trè mesi.Per motivà l'impiegati è dà à i clienti benefici reali, daremu forti sconti.
1. Preparamu qualchi prudutti standard in stock per risponde à i bisogni di i clienti per ordini di consegna rapida.Di sicuru, se i clienti anu bisognu di cumprà in una quantità più bassa per pruvà u so imballaggio o u mercatu di i prudutti di cura di a pelle, u locu pò ottene questu.
2. Avemu da lancià novi prudutti è dà sconti attuali.Sicondu diverse articuli, serà 5% di vendita off à 20%.
3. Aduttà un mudellu di carica Prepayment bassu, cum'è 10%, 20%, 30% accontu termini pagamentu invece di 50% accontu è 50% nanzu spedizione.

 

U periodu limitatu di questi scontu hè da u 1 di settembre à u 30 di settembre.Sè avete bisognu di cumprà imballaggi cosmetichi, per piacè cuntattateci u più prestu pussibule!

 

I prudutti chì participanu includenunovi buttigli airless, Bottiglie di materiale PCR, buttigli di shampoo, buttigli d'oliu essenziale, è buttigli di lozione.

 

Contact info@topfeelgroup.com know more

Foto di squadra


Tempu di post: 26-aug-2021