Situazione attuale è Tendenza di Sviluppu di Riciclamentu di Bottiglie Cosmetiche

Per a maiò parte di a ghjente, i cusmetichi è i prudutti di cura di a pelle sò i bisogni di a vita, è cumu per trattà cù i buttigli di cusmetichi usati hè ancu una scelta chì tutti ci vole à affruntà.Cù u rinfurzamentu cuntinuu di a cuscenza di e persone di a prutezzione di l'ambiente, più è più persone sceglienu di riciclà i buttigli cosmetichi usati.

 

1. Cumu riciclà i buttigli cusmetichi

 

I buttigli di lozione è i vasetti di crema chì usemu in a vita di ogni ghjornu, ponu esse classificati in parechji tipi di basura secondu diversi materiali.A maiò parte di elli sò fatti di vetru o plastica.È ponu esse riciclate.

 

In a nostra cura di a pelle di ogni ghjornu o u prucessu di maquillaje, spessu usamu qualchi strumenti cusmetichi chjuchi, cum'è spazzole di maquillaje, puffs in polvere, tamponi di cuttuni, fascia, etc. Quessi appartenenu à altri basura.

 

Asciugamani umidi, maschere faciale, ombretti, rossetti, mascara, sunscreens, creme per a pelle, ecc. Sti prudutti di cura di a pelle è cusmetichi cumunimenti usati appartenenu à l'altri basura.

 

Ma vale a pena nutà chì certi prudutti di cura di a pelle o cusmetichi chì sò scaduti sò cunsiderati rifiuti periculosi.

 

Certi smalti per unghie, smalti per unghie è smalti per unghie sò irritanti.Sò tutti i rifiuti periculosi è necessitanu un trattamentu speciale per riduce u so impattu annantu à l'ambiente è a terra.

 

imballaggio di maquillaje

 

2. Prublemi scontri in u riciclamentu di buttigli cusmetichi

 

Hè ben cunnisciutu chì u tassu di ricuperazione di buttigli cusmetichi hè bassu. U materiale di imballaggi cusmetichi hè cumplessu, cusì u riciclamentu di buttigli cusmetichi serà ingombrante. Per esempiu, imballaggi d'oliu essenziale, ma u tappu di buttiglia hè fattu di gomma molle, EPS (polistirene). schiuma), PP (polipropilene), placcatura di metalli, etc. U corpu di a buttiglia hè divisu in vetru trasparenti, vetru variegatu è etichette di carta, etc.Se vulete riciclà una buttiglia d'oliu essenziale viotu, avete bisognu di sorte è sorte tutti questi materiali.

 

Per l'imprese di riciclamentu prufessiunali, u riciclamentu di buttigli di cusmetichi hè un prucessu cumplessu è di pocu ritornu. Per i pruduttori di cusmetichi, u costu di riciclà i buttigli di cusmetichi hè assai più altu ch'è di pruduce novi. à l'ambiente ecologicu.

Per d 'altra banda, certi fabricatori di falsificazioni cosmetichi riciclanu sti buttigli di cusmetichi è riempienu prudutti cosmetichi di bassa qualità in vendita.Dunque, per i pruduttori di cusmetichi, riciclà e buttigli cusmetichi ùn sò micca solu una causa di prutezzione di l'ambiente, ma ancu bè per i so interessi.

imballaggi cosmetichi riciclabili

3. I marchi maiò prestanu attenzione à u riciclamentu di i buttigli cusmetichi è à l'imballu sustinibili

 

Attualmente, parechje marche di bellezza è di cura di a pelle stanu attivamente azzione per riciclà i buttigli di cusmetichi.Cum'è Colgate, MAC, Lancome, Saint Laurent, Biotherm, Kiehl's, L'Oreal Paris Salon / Cosmetics, L'Occitane è cusì.

 

Attualmente, parechje marche di bellezza è di cura di a pelle sò attivamente attivati ​​per riciclà i buttigli di cusmetichi.Cum'è Colgate, Shulan, Mei Ke, Xiu Li Ke, Lancome, Saint Laurent, Biotherm, Kiehl's, Yu Sai, L'Oreal Paris Salon / Cosmetics, L'Occitane è cusì.

 

Per esempiu, a ricumpensa di Kiehl per l'attività di riciclamentu di buttigli cosmetichi in l'America di u Nordu hè di cullà dece buttigli vioti in cambiu di un pruduttu di grandezza di viaghju.Qualchese imballaggio di i prudutti MAC (cumpresi lipsticks difficili da riciclà, matite per sopracciglia, è altri pacchetti chjuchi), in qualsiasi banchetti o magazzini in l'America di u Nordu, Hong Kong, Taiwan è altre regioni.Ogni 6 pacchetti ponu esse scambiati per un lipstick full-size.

 riciclà a buttiglia cosmetica

Lush hè sempre statu un capu di l'industria in imballaggi ecologichi, è a maiò parte di i so prudutti ùn sò micca imballaggi.I vasi neri di sti prudutti liquidi / pasta sò pieni di trè è pudete cambià à una maschera Lush.

 

Innisfree incuragisce i cunsumatori à portà i buttigli vioti à a tenda per mezu di u testu nantu à i buttigli, è trasfurmà e buttigli vioti in un imballaggio di novu pruduttu, oggetti decorativi, etc., dopu a pulizia.Da u 2018, 1,736 tunnellate di buttigli vioti sò stati riciclati.

 

bottiglia cusmetica ecologica

In l'ultimi 10 anni, più è più fabricatori di imballaggi si sò uniti à i ranchi di praticà "prutezzione di l'ambiente 3R" (riciclamentu di riutilizzazione, riduzzione di risparmiu energeticu è riduzzione di emissioni, riciclamentu di riciclamentu)

buttiglia ecologica

 

Inoltre, i materiali di imballaggio sustenibili sò gradualmente realizati.

In l'industria cosmetica, a prutezzione di l'ambiente ùn hè mai statu solu una tendenza, ma un fattore cruciale in u sviluppu di l'industria.Esige a participazione cumuna è a pratica di regulamenti, imprese è cunsumatori.Per quessa, u riciclamentu di buttigli cusmetichi vioti richiede a prumuzione cumuna di i cunsumatori, di e marche è di tutti i settori di a sucietà per ottene veramente un sviluppu sustenibile.

flacone cusmeticu chjaru


Tempu di Postu: Apr-21-2022