Tulaga o lo'o i ai nei ma le Atina'e o le toe fa'aaogaina o fagu teuteu

Mo le tele o tagata, o mea teuteu ma mea e teu ai le paʻu o mea ia e manaʻomia i le olaga, ma o le faʻafefea ona faʻaogaina fagu teuteu faʻaaogaina o se filifiliga foi lea e manaʻomia e tagata uma.Faatasi ai ma le faʻaauauina o le faʻamalosia o le malamalama o tagata i le puipuiga o le siosiomaga, o le toʻatele o tagata e filifili e toe faʻaaogaina fagu teuteu.

 

1. Fa'afefea ona toe fa'aogaina fagu fa'alelei

 

O fagu lotion ma fagu kulimi tatou te faʻaaogaina i le olaga i aso uma, e mafai ona faʻavasegaina i le tele o ituaiga lapisi e tusa ai ma mea eseese.O le tele o ia mea e fai i tioata po'o palasitika.Ma e mafai ona toe fa'aaogaina.

 

I le tausiga o le pa'u i aso uma po'o le faiga o teuga, e masani ona tatou fa'aogaina ni mea teuteu laiti, e pei o pulumu teuteu, pa'u pa'u, fuga fuga, fusi ulu, ma isi mea. O mea ia e patino i isi lapisi.

 

solo susu, ufimata mata, paolo mata, lipsticks, mascaras, sunscreens, kulimi pa'u, ma isi mea.

 

Ae e tatau ona maitauina o nisi o mea e teu ai le paʻu poʻo mea teuteu ua maeʻa ua taʻua o otaota matautia.

 

O nisi fao fao, fa'a'a'e fao, ma fao fao e fa'aita.O otaota mata'utia uma ma e mana'omia ni togafitiga fa'apitoa e fa'aitiitia ai le a'afiaga o le si'osi'omaga ma le eleele.

 

afifi teuteu

 

2. Fa'afitauli o lo'o feagai i le toe fa'aaogaina o fagu teuteu

 

O loʻo iloa lelei o le toe faʻaleleia o fagu teuteu e maualalo. O mea o loʻo faʻapipiʻiina mea teuteu e faʻalavelave, o lea o le toe faʻaaogaina o fagu teuteu o le a faʻalavelave. foam), PP (polypropylene), uʻamea uʻamea, ma isi. Ua vaevaeina le tino fagu i tioata manino, tioata lanu ma pepa pepa, ma isi.Afai e te manaʻo e toe faʻaaogaina se fagu suauʻu gaogao taua, e tatau ona e faʻavasega ma faʻavasega uma nei mea.

 

Mo kamupani faʻapolofesa toe faʻaleleia, toe faʻaaogaina fagu teuteu o se faʻalavelave lavelave ma maualalo le toe faʻafoʻi mai. i le siosiomaga faalenatura.

I le isi itu, o nisi tagata gaosi mea teuteu faafoliga e toe faʻaaogaina nei fagu teuteu ma faʻatumu mea taugofie mo le faʻatau atu.O le mea lea, mo tagata gaosi mea teuteu, toe faʻaaogaina fagu teuteu e le gata o se puipuiga o le siosiomaga ae e lelei foi mo latou lava fiafia.

afifiina teuteu toe fa'aaogaina

3. O fa'ailoga tetele e fa'alogo lelei i le toe fa'aaogaina o fagu teuteu ma fa'apipi'i gafataulimaina

 

I le taimi nei, o lo'o galulue malosi le tele o lalelei ma le tausiga o pa'u e toe fa'aaogaina fagu teuteu.E pei o Colgate, MAC, Lancome, Saint Laurent, Biotherm, Kiehl's, L'Oreal Paris Salon/Cosmetics, L'Occitane ma isi.

 

I le taimi nei, o lo'o galulue malosi le tele o lalelei ma le tausiga o pa'u e toe fa'aaogaina fagu teuteu.E pei o Colgate, Shulan, Mei Ke, Xiu Li Ke, Lancome, Saint Laurent, Biotherm, Kiehl's, Yu Sai, L'Oreal Paris Salon/Cosmetics, L'Occitane ma isi.

 

Mo se faʻataʻitaʻiga, o le taui a Kiehl mo gaioiga toe faʻaaogaina fagu teuteu i Amerika i Matu o le aoina mai lea o fagu gaogao e sefulu e faʻatau mo se oloa femalagaaʻi.Soo se afifiina o oloa MAC (e aofia ai lipsticks faigata ona toe faʻaaogaina, penitala mata, ma isi afifi laiti), i soʻo se fata poʻo faleoloa i Amerika i Matu, Hong Kong, Taiwan ma isi itulagi.E mafai ona fa'afesuia'i pepa ta'i 6 uma mo se lipstick lapopo'a.

 toe fa'aaoga fagu teuteu

O Lush sa avea pea ma ta'ita'i fa'apisinisi i le fa'apipi'iina o le si'osi'omaga, ma o le tele o ana oloa e sau e leai ni afifi.O fagu uliuli o nei mea vai / faapipii oloa e tumu i le tolu ma e mafai ona e sui i se Lush mask.

 

E fa'amalosia e le Innisfree tagata fa'atau e toe aumai fagu gaogao i le faleoloa e ala i tusitusiga o lo'o i luga o fagu, ma liliu fagu ga'o i mea fou e teu ai oloa, mea teuteu, ma isi pe a uma ona fufulu.I le 2018, 1,736 tone o fagu gaogao ua toe faʻaaogaina.

 

fagu teuteu fa'alelei

I le 10 tausaga ua tuanaʻi, o le tele ma le tele o tagata gaosi oloa na auai i tulaga o le faʻataʻitaʻiina o le "puipuiga o le siosiomaga 3R" (Toe faʻaaogaina toe faʻaaogaina, Faʻaitiitia le faʻasaoina o le malosi ma le faʻaitiitia o le faʻaaogaina, Toe faʻaaogaina)

fagu fa'alelei

 

E le gata i lea, o mea faʻapipiʻi gafataulimaina o loʻo faasolosolo malie ona iloa.

I totonu o pisinisi teuteu, puipuiga o le siosiomaga e leʻi naʻo se masani, ae o se mea taua i le atinaʻeina o pisinisi.E mana'omia le auai fa'atasi ma le fa'atinoina o tulafono faatonutonu, atina'e ma tagata fa'atau.O le mea lea, o le toe faʻaaogaina o fagu teuteu gaogao e manaʻomia ai le faʻalauiloaina faʻatasi o tagata faʻatau, faʻailoga ma vaega uma o sosaiete ina ia mafai ona ausia moni ma atinaʻe gafataulimaina.

fagu teuteu manino


Taimi meli: Apr-21-2022