I cosmetici eranu inizialmente imballati in contenitori ricaricabili, ma l'avventu di a plastica hà fattu chì l'imballaggi di bellezza dispunibili sò diventati u standard. Cuncepisce imballaggi ricaricabili muderni ùn hè micca un compitu faciule, postu chì i prudutti di bellezza sò cumplessi è devenu esse prutetti da l'ossidazione è a rottura, oltre à esse igienici.
L'imballaggi di bellezza ricaricabili devenu esse faciuli d'utilizà è di riempire, ancu per e persone cun mobilità limitata. Richiedenu ancu spaziu per l'etichettatura, postu chì i requisiti di a FDA richiedenu chì l'ingredienti è altre informazioni nantu à u pruduttu sianu visualizati in più di u nome di a marca.
I dati di ricerca di Nielsen durante l'epidemia anu mostratu un aumentu di 431% di e ricerche di i cunsumatori per "profumi riutilizabili", ma l'agenzia hà ancu signalatu chì ùn hè micca cusì faciule di cunvince i cunsumatori à abbandunà cumpletamente e so vechje abitudini, o di cunvince e marche à aduttà metudi di imballaggio di prudutti più sofisticati.
Cambià a cultura di u cunsumadore hà sempre pigliatu tempu è soldi, è parechje marche di bellezza in u mondu chì sò impegnate in u sviluppu sustenibile sò sempre in ritardu. Questu apre a porta à marche agili, dirette à u cunsumadore, per appellu à i cunsumatori di a Generazione Z ecocuscenti cù disinni più sustenibili.
Per certe marche, u riempimentu significa chì i cunsumatori devenu purtà e buttiglie usate à i rivenditori o à e stazioni di riempimentu per esse riempite. L'esperti di l'industria anu ancu signalatu chì, se a ghjente vole fà scelte più sustenibili, u secondu acquistu di a stessa quantità di prudutti ùn deve esse più caru di u precedente, è i metudi di riempimentu devenu esse più faciuli da truvà per assicurà basse barriere à a sustenibilità. I cunsumatori volenu fà acquisti sustenibili, ma a cunvenienza è u prezzu sò fundamentali.
Tuttavia, indipendentemente da u metudu di riutilizazione, a psiculugia di prova di u cunsumadore hè un ostaculu maiò per a prumuzione di imballaggi ricaricabili. Ci hè una larga varietà di prudutti cusmetichi è novi sò lanciati regularmente. Ci sò sempre novi ingredienti chì attiranu l'attenzione è entranu in l'ochju di u publicu, incuragendu i cunsumatori à pruvà novi marche è prudutti.
E marche anu bisognu d'adattassi à u novu cumpurtamentu di i cunsumatori quandu si tratta di cunsumu di bellezza. I cunsumatori d'oghje anu aspettative assai alte in termini di cunvenienza, persunalizazione è sustenibilità. L'introduzione di una nova onda di prudutti cuncipiti cù ricariche in mente pò micca solu impedisce un sprecu eccessivu di imballaggi, ma ancu creà nuove opportunità per suluzioni più persunalizate è inclusive.
Data di publicazione: 26 di lugliu di u 2023