Capitulu 2. Cumu classificà l'imballaggi cosmetichi per un cumpratore prufessiunale

Questu hè u secondu capitulu in una seria di articuli nantu à uclassificazione di imballaggio in l'ochji di compra.

Stu capitulu discute principalmente a cunniscenza pertinente di buttigli di vetru.

1. I buttigli di vetru per i cusmetichi sò principarmenti divisi in:prudutti di cura di a pelle (crema, lozione), profumu,oliu essenziale,smaltu per unghie cù una capacità inferiore à 200 ml.Una buttiglia di grande capacità raramente usata in cusmetichi.

bottiglia di prufume di vetru
buttiglia di fundazione di vetru
bottiglia d'oliu essenziale di vetru

2. I buttigli di vetru sò spartuti in cuntenituri di bocca larga è cuntenituri di bocca stretta.A pasta solida (crema) hè generalmente aduprata per un contenitore / vasetti di bocca larga, chì deve esse equipatu cù un capu d'aluminiu elettrochimicu o un capu di plastica.U cappucciu pò esse usatu per iniezione di culore è altri effetti;Emulsione o liquidu generalmente usata in una buttiglia stretta, adatta à a testa di pompa.A ghjente deve esse attentu à prevene a primavera è a ruggine di palla.A maiò parte di a pompa hè dotata di perle di vetru, di solitu avemu bisognu di fà una prova di materiale applicabile.Sè avemu currispundenu u cupertu cù u plug internu, formula liquidu bisognu di currisponde à un picculu plug internu, emulsione più grossa di solitu currisponde à un tappu pirtusu grande.

3. A buttiglia di vetru hà una selezzione di materiale più consistente, più forme, riccatecnulugia di trasfurmazioni è currispundenza diversificata cù u tappu di buttiglia.I tipi di buttiglia cumuni sò cilindrichi, ovali, flat, prismatici, cunichi, etc., a fabbrica spessu sviluppa una seria di tipi di buttigli.I prucessi di u corpu di buttiglia includenu spraying, transparent, frosting, traslucent color matching, serigrafia, bronzing, etc.

4. Se a buttiglia di vetru hè fatta da u muffa manuale, ci sarà un pocu deviazione in capacità.Durante a selezzione, deve esse pruvatu è marcatu currettamente.A linea di produzzione automatica hè relativamente uniforme, ma i bisogni di spedizione sò grande, u ciculu hè relativamente longu è a capacità hè relativamente stabile.

5. Spessore irregolare di a buttiglia di vetru pò facirmenti purtà à danni, o pò esse facilmente sfracicatu da u cuntenutu in cundizioni freti severi.A capacità raghjone deve esse pruvata durante u riempimentu, è hè cunsigliatu di utilizà # scatula esterna per u trasportu.I prudutti di cura di a pelle in buttigli di vetru deve esse equipati di scatuli di culore.Se ci sò parentesi internu è scatuli mediani, ponu ghjucà un rolu in a prevenzione di u terrimotu è avè una sicurezza più altu.

Carta fora di scatula per buttiglia

6. Tipi cumuni di buttigli di vetru sò generalmente in stock.U ciculu di pruduzzione di buttigli di vetru hè più longu, 20 ghjorni più veloce, è certi sò finu à 45 ghjorni.Per a tecnulugia di trasfurmazioni di buttigli di vetru normale, cum'è u culore di spraying persunalizatu è a serigrafia di buttigli d'oliu essenziale, a so quantità minima d'ordine hè di 5000 pezzi o 10000 pezzi.U più chjucu u tipu di buttiglia, u più grande u MOQ necessariu, è u ciculu è a quantità minima di ordine seranu affettati da a bassa stagione è a stagione alta.Certi buttigli d'oliu marroni / ambra è buttigli di lozione ponu esse spediti nantu à una basa MOQ bassu, postu chì u fornitore hà preparatu stock regulare.

7. U costu di apertura di u Mold: circa $ 600 per u moldu manuale è circa $ 1000 per u moldu automaticu.Un muffa cù 1 à 4 o 1 à 8 cavità muffa costa US $ 3000 à US $ 6500, secondu e cundizioni di u fabricatore.

8. U prucessu di tappi di buttiglia pò esse usatu per lettering d'aluminiu elettrochimicu, doratura è incisione di linea.Pò esse divisu in superficia matte è superficia luminosa.Hè bisognu à esse equipatu di guarnizione è tappa interna.Hè megliu cunghjuntà cù film subsensibile per rinfurzà l'effettu di sigillatura.

9. A buttiglia d'oliu essenziale usa generalmente marroni, frosted è altri culurati per evità a luce è prutegge l'ingredienti.A tappa hà un anellu di sicurezza è pò esse equipatu cù un tappu internu o un dropper.I buttigli di prufume sò generalmente assuciati cù pompe di nebbia fina o tappi di plastica.

10. Descrizzione di u costu di prucessu: ci sò di solitu dui tipi di serigrafia di vetru.Unu hè a serigrafia d'inchiostro à alta temperatura, chì hè carattarizatu da una decolorazione micca faciule, un culore opacu è un currispundenza di culore viola difficiule.L'altru hè a serigrafia di tinta à bassa temperatura, chì hà un culore luminoso è un altu requisitu per a tinta, altrimente hè faciule da cascà.I cumpratori è i vinditori anu da esse attenti à i metudi di disinfezione di sti buttigli.U costu di a serigrafia hè US $ 0,016 per culore.I buttiglii cilindrichi ponu esse aduprati cum'è pianu monocromu, è i buttigli in forma speciale sò calculati secondu u costu di dui culori o multicolori.In quantu à spraying, u costu di spraying hè generalmente US $ 0,1 à US $ 0,2 / culore, secondu l'area è a difficultà di u culore.U costu di stampa d'oru è d'argentu hè $ 0,06 per pass.

Send Inquiry to info@topfeelgroup.com


Tempu di post: 24-novembre-2021