Chì cuntenutu deve esse marcatu nantu à l'imballu cusmeticu?

Parechji clienti di marca prestanu più attenzione à a questione di l'imballaggio cusmeticu quandu pianificanu u trattamentu di i cusmetichi. Tuttavia, in quantu à cumu l'infurmazioni di cuntenutu devenu esse marcate nantu à l'imballaggio cusmeticu, a maiò parte di i clienti ùn sò micca forse assai familiarizati cun questu. Oghje parleremu di cumu distingue i prudutti da l'imballaggio esternu di i cusmetichi, è capisceremu chì tipu d'imballaggio cusmeticu hè un imballaggio qualificatu, in modu da aiutà tutti à sceglie quandu compranu cusmetichi, è i culleghi di l'industria cusmetica ponu ancu cuncepisce prudutti secondu i standard di l'imballaggio.

1. Chì cuntenutu deve esse marcatu nantu à l'imballu cusmeticu ?

1. Nome di u pruduttu

In principiu, u nome di i cusmetichi deve include u nome di a marca (o u nome di a marca), u nome cumunu è u nome di l'attributu. U nome di a marca deve esse marcatu cù un simbulu di marca, cum'è R o TM. R hè una marca registrata è una marca chì hà ottenutu un certificatu di marca; TM hè una marca chì hè in corsu di registrazione. Ci deve esse almenu un nome cumpletu in l'etichetta, vale à dì, eccettu per a marca, tutte e parolle o simbuli in u nome devenu aduprà u listessu carattere è a listessa dimensione, è ùn ci devenu esse spazii.

U nome cumunu deve esse precisu è scientificu, è pò esse parolle chì indicanu e materie prime, i principali ingredienti funziunali o e funzioni di u produttu. Quandu e materie prime o l'ingredienti funziunali sò usati cum'è nomi cumuni, devenu esse e materie prime è l'ingredienti cuntenuti in a formula di u produttu, eccettu per e parolle chì sò capite solu cum'è culore, lustru o odore di u produttu, cum'è culore di perla, tipu di fruttu, tipu di rosa, ecc. Quandu si usa a funzione cum'è nome cumunu, a funzione deve esse una funzione chì u pruduttu hà in realtà.

I nomi di l'attributi devenu indicà a forma oggettiva di u pruduttu è i nomi astratti ùn sò micca permessi. Tuttavia, per i prudutti chì i so attributi sò digià cunnisciuti da i cunsumatori, u nome di l'attributu pò esse omessu, cum'è: rossetto, rouge, lucidalabbra, lucidalabbra facciale, lucidalabbra per e guance, lucidalabbra per i capelli, lucidalabbra per l'ochji, ombretto, balsamo, essenza, maschera facciale, maschera per i capelli, rossu per e guance, culore armatura, ecc.

2. Cuntenutu netu

Per i cusmetichi liquidi, u cuntenutu nettu hè indicatu per vulume; per i cusmetichi solidi, u cuntenutu nettu hè indicatu per massa; per i cusmetichi semi-solidi o viscosi, u cuntenutu nettu hè indicatu per massa o vulume. L'altezza minima di u carattere ùn deve esse inferiore à 2 mm. Nutate bè chì millilitru deve esse scrittu cum'è mL, micca ML.

3. Lista cumpleta di l'ingredienti

Aduprate "ingredienti" cum'è a parolla guida per elencà l'ingredienti veri è cumpleti di u pruduttu. L'ingredienti di l'imballu devenu esse coerenti cù l'ingredienti di a formula è e proprietà di u pruduttu.

4. Descrizzione di l'efficacia di u pruduttu

Informate veramente i cunsumatori nantu à e funzioni di u pruduttu in modu chì possinu capiscelu è cumprà lu, ma e seguenti dichjarazioni sò pruibite:

Parolle pruibite nantu à l'etichette di i cosmetici (Parte)

A. Termini falsi è esagerati: effettu speciale; alta efficienza; effettu cumpletu; effettu forte; effettu rapidu; sbiancamentu rapidu; sbiancamentu in una volta; efficace in XX ghjorni; efficace in XX cicli; super forte; attivatu; à tuttu tondo; cumpletu; sicuru; micca tossicu; dissolve u grassu, liposuzione, brusgia u grassu; dimagrimentu; dimagrimentu di a faccia; dimagrimentu di e gambe; perde pesu; prulungà a vita; migliurà (prutege) a memoria; migliurà a resistenza di a pelle à l'irritazione; eliminà; schiarisce; dissolve e cellule morte; rimuovere (rimuovere) e rughe; levigà e rughe; riparà a fibra di elasticità (forza) rotta; prevene a perdita di capelli; aduprà un novu mecanismu di culurazione per ùn sbiadisce mai; riparà rapidamente a pelle danneggiata da i raggi ultravioletti; rinnuvà a pelle; distrughje i melanociti; bluccà (impedisce) a furmazione di melanina; ingrandisce u senu; ingrandimentu di u senu; rende u senu pienu; prevene u rilassamentu di u senu; migliurà (prumove) u sonnu; sonnu calmante, ecc.

B. Esprime o implica l'effetti terapeutichi è l'effetti nantu à e malatie: trattamentu; sterilizazione; batteriostasi; sterilizazione; antibattericu; Sensibilità; alleviamentu di a sensibilità; desensibilizazione; miglioramentu di a pelle sensibile; miglioramentu di i fenomeni d'allergia; riduzione di a sensibilità di a pelle; calma; sedazione; regulazione di u qi; muvimentu di u qi; attivazione di u sangue; crescita musculare; nutrisce u sangue; calmà a mente; nutrisce u cervellu; rifornisce u qi; sbloccare i meridiani; Gonfiore di stomacu è peristalsi; Diureticu; Espulsione di u fretu è disintossicazione; Regolazione endocrina; Ritardu di a menopause; Rifornimentu di i reni; Espulsione di u ventu; Crescita di i capelli; Prevenzione di u cancru; Anti-cancru; Rimozione di e cicatrici; Abbassamentu di a pressione sanguigna; Prevenzione è trattamentu di l'ipertensione; Trattamentu; Miglioramentu endocrino; Equilibriu ormonale; Prevenzione di l'ovarii è di a disfunzione uterina; rimuovere e tossine da u corpu; adsorbe u piombu è u mercuriu; deumidificà; idratà a secchezza; trattà l'odore di l'ascelle; trattà l'odore di u corpu; trattà l'odore vaginale; trattamentu cosmeticu; eliminà e macchie; rimuzione di macchie; senza macchie; trattà l'alopecia areata; riduce diversi tipi di malatie stratu per stratu Macchie di culore; nova crescita di capelli; rigenerazione di capelli; crescita di capelli neri; prevenzione di a perdita di capelli; rosacea; guarigione di ferite è rimozione di tossine; sollievu di spasmi è convulsioni; riduzione o sollievu di sintomi di malattia, ecc.

C. Terminologia medica: prescrizione; prescrizione; osservatu clinicamente in ×× casi cù effetti evidenti; papule; pustule; tinea manuum; onicomicosi; tinea corporis; tinea capitis; tinea cruris; tinea pedis; pede d'atleta; tinea pedis; tinea versicolor; Psoriasi; eczema infettivu; alopecia seborroica; alopecia patologica; attivazione di u folliculu piliferu; raffreddori; dolore mestruale; mialgia; mal di testa; dolore addominale; stitichezza; asma; bronchite; indigestione; insonnia; ferite di cultellu; ustioni; scottature; Nomi o sintomi di malatie cum'è u carbonchiu; folliculite; infezzione di a pelle; spasmu di a pelle è di u visu; nomi di batteri, funghi, candida, pityrosporum, batteri anaerobici, odontosporum, acne, parassiti di u folliculu piliferu è altri microrganismi; estrogeni, ormoni maschili, ormoni, antibiotici, ormoni; droghe; medicina erboristica cinese; sistema nervosu centrale; rigenerazione cellulare; proliferazione è differenziazione cellulare; immunità; zone affettate; cicatrici; dolore articulariu; congelamentu; congelamentu; smagliature; scambiu d'ossigenu trà e cellule di a pelle; rossore è gonfiore; fluidu linfaticu; capillari; velenu linfaticu, ecc.

5. Cumu aduprà

Descrivite chjaramente cumu aduprà u pruduttu, chì pò include u prucessu d'usu, u tempu d'usu è e parte specifiche aduprate. Deve esse chjaru è faciule da capisce. Sè u testu ùn hè micca chjaru, si ponu aduprà grafichi per aiutà a spiegazione.

6. Infurmazioni nantu à l'impresa di pruduzzione

Quandu u pruduttu hè pruduttu indipindentamente da una sucietà cù qualificazioni di pruduzzione, u nome, l'indirizzu è u numeru di licenza di pruduzzione di a sucietà di pruduzzione ponu esse marcati. Sè u pruduttu hè affidatu per a trasfurmazione, u nome è l'indirizzu di a parte chì l'hà affidatu è di a parte incaricata, è ancu u numeru di licenza di pruduzzione di a parte incaricata, devenu esse marcati. Sè un pruduttu hè affidatu à parechje fabbriche per a trasfurmazione à u listessu tempu, l'infurmazioni di ogni fabbrica di cusmetichi devenu esse marcate. Tutte devenu esse marcate nantu à l'imballu. L'indirizzu di u fiduciariu deve esse basatu annantu à l'indirizzu di pruduzzione attuale nantu à a licenza di pruduzzione.

7. Locu d'origine

L'etichette di i cusmetichi devenu indicà u locu di pruduzzione è di trasfurmazione attuale di i cusmetichi. U locu di pruduzzione è di trasfurmazione attuale di i cusmetichi deve esse marcatu almenu à u livellu provinciale secondu a divisione amministrativa.

8. Implementà e norme

L'etichette di i cusmetichi devenu esse marcate cù i standard naziunali, i numeri di i standard industriali implementati da l'impresa, o u numeru di standard di l'impresa registrata. Ogni tipu di pruduttu hà i standard d'esecuzione currispondenti. In parechji casi, i standard d'esecuzione sò ancu i standard di prova per i prudutti di prova, dunque sò assai impurtanti.

9. Avvertimenti

L'infurmazioni d'avvertimentu necessarie devenu esse marcate nantu à l'etichette di i cusmetichi, cum'è e cundizioni d'usu, i metudi d'usu, e precauzioni, e pussibili reazzioni avverse, ecc. Incuragisce l'etichette di i cusmetichi à indicà "Stu pruduttu pò causà reazzioni allergiche in un picculu numeru di persone. Sè ùn vi sentite micca bè, per piacè smette di aduprà subitu". I cusmetichi chì l'usu o u almacenamentu impropriu ponu causà danni à i cusmetichi stessi o ponu mette in periculu a salute umana è a sicurezza persunale, è i cusmetichi adatti à gruppi speciali cum'è i zitelli, devenu esse marcati cù precauzioni, struzzioni d'avvertimentu cinesi è cundizioni di almacenamentu chì rispondenu à i requisiti di durata di conservazione è di sicurezza, ecc.

I seguenti tipi di cusmetichi devenu purtà l'avvertimenti currispondenti nantu à e so etichette:

a. Prodotti aerosol à pressione: U pruduttu ùn deve esse colpitu; deve esse adupratu luntanu da fonti di focu; l'ambiente di almacenamentu di u pruduttu deve esse seccu è ventilatu, cù una temperatura inferiore à 50 ° C. Deve evità a luce diretta di u sole è luntanu da fonti di focu è di calore; u pruduttu deve esse piazzatu Tenite fora di a portata di i zitelli; ùn perforate micca e lattine viote di u pruduttu o ùn li ghjittate micca in u focu; mantene una distanza da a pelle quandu spruzzate, evitate a bocca, u nasu è l'ochji; ùn aduprate micca quandu a pelle hè dannighjata, infiammata o pruriginosa.

b. Prodotti di bagnu in schiuma: Aduprate secondu l'istruzzioni; l'usu eccessivu o u cuntattu prulungatu pò causà irritazione à a pelle è à l'uretra; smette di usà quandu si verifica una eruzione cutanea, rossore o prurito; tene fora di a portata di i zitelli.

10. Data di pruduzzione è durata di conservazione o numeru di lottu di pruduzzione è data di scadenza

L'etichette di i cusmetichi devenu indicà chjaramente a data di pruduzzione è a durata di conservazione di i cusmetichi, o u numeru di lottu di pruduzzione è a data di scadenza. Ci pò esse solu un inseme di dui insemi di cuntenutu di l'etichettatura. Per esempiu, ùn si pò micca marcà a durata di conservazione è u numeru di lottu di pruduzzione, nè si pò marcà sia a durata di conservazione sia a data di pruduzzione. Numeru di lottu è data di scadenza.

11. Certificatu d'ispezione

L'etichette di i cosmetici devenu cuntene certificati d'ispezione di qualità di u produttu.

12. Altri cuntenuti di annotazione

U scopu d'usu è u metudu d'usu marcati nantu à l'etichetta di i cusmetichi devenu rispettà i requisiti di sicurezza di e materie prime chì cuntenenu. Per esempiu, se alcune materie prime ponu esse aduprate solu in prudutti chì sò sciacquati dopu l'usu o ùn ponu micca vene in cuntattu cù e membrane mucose durante l'usu, u cuntenutu di l'etichetta di i cusmetichi chì cuntenenu queste materie prime deve rispettà queste restrizioni d'usu. Se i cusmetichi cuntenenu sustanzi ristretti, cunservanti ristretti, assorbenti ultravioletti ristretti, tinture per capelli ristrette, ecc. stipulati in l'attuale "Codice Igienicu per i Cusmetichi", e cundizioni d'usu è e cundizioni currispondenti devenu esse marcate nantu à l'etichetta in cunfurmità cù i requisiti di u "Codice Igienicu per i Cusmetichi". Precauzioni.

2. Chì cuntenutu ùn hè micca permessu di esse marcatu nantu à l'etichette di l'imballaggi cusmetichi?

1. Cuntenutu chì esagera e funzioni, prumove falsamente è sminuisce prudutti simili;

2. Cuntenutu chì hà espressamente o implicitamente effetti medichi;

3. Nomi di prudutti chì sò suscettibili di causà malintesi o cunfusione trà i cunsumatori;

4. Altri cuntenuti pruibiti da e lege, i regulamenti è e norme naziunali.

5. À parte i marchi registrati, i caratteri pinyin è stranieri utilizati in i loghi ùn devenu micca esse più grandi di i caratteri cinesi currispondenti.

PA139

Data di publicazione: 08 marzu 2024