Pudete riciclà i vechji imballaggi cosmetici ? Eccu ciò chì succede in una industria di 8 miliardi di dollari chì genera assai rifiuti

L'Australiani spendenu miliardi di dollari à l'annu in prudutti di bellezza, ma a maiò parte di l'imballaggi rimanenti finiscinu in discariche.

Si stima chì più di 10.000 tunnellate di rifiuti cusmetichi in Australia finiscenu in discarica ogni annu, postu chì i prudutti cusmetichi ùn sò generalmente micca riciclati à fiancu di a strada.

Questu hè perchè sò troppu chjuchi per esse smistati in impianti cunvinziunali è spessu cuntenenu materiali cumplessi è mischiati è prudutti residuali, chì li rendenu difficiuli da riciclà inseme cù u vetru è a plastica ordinaria.

Dunque, chì duvete fà cù u vostru vechju maquillaje è prufume?

Chì face a cumpagnia ?

Un numeru crescente di marche è rivenditori di bellezza australiani è internaziunali offrenu avà prugrammi di ripresa induve pudete restituisce i prudutti di bellezza usati in magazinu per u riciclaggio.

Questi prudutti, cumpresi i tubi di crema per a pelle, i vassoi di ombretti in plastica è metallo, i buttigli di fondotinta è di prufume, sò smistati in diversi flussi di rifiuti cum'è vetru, metallu, plastica morbida è dura.

Sò poi mandati per a trasfurmazione per esse trasfurmati in altri prudutti.

U risultatu finale di i rifiuti dipende da a cumpagnia chì face u riciclaggio è da u materiale di l'imballaggio.

L'impresa australiana di riciclaggio Close the Loop cunverte i plastichi in additivi per l'asfaltu per e strade.

Certi plastichi rigidi ponu esse triturati è aduprati cum'è additivi per u béton, mentre chì u vetru pò esse trituratu è adupratu cum'è sustitutu di a sabbia per l'edificii in l'industria di a custruzzione, hà dettu.

Altre cumpagnie, cum'è TerraCycle, dicenu chì i so rifiuti di plastica riciclata ponu esse aduprati in letti di giardinu, parchi ghjochi esterni è recinzioni.

Imballaggi cosmetici riciclati

Quale face u riciclaggio ?

À questu stadiu, l'imprese private, micca i cunsiglii lucali, sò rispunsevuli di u riciclaggio in l'industria di a bellezza è di i cosmetici.

Close the Loop hà annunziatu pocu fà una prova di cullezzione di maquillaje cù u gigante di a vendita al dettaglio Myer, induve i cunsumatori anu finu à a mità di settembre per purtà qualsiasi maquillaje usatu in i magazini participanti.

MAC Cosmetics face ancu parte di u prucessu, chì aiuterà à investigà a viabilità di un prugramma naziunale di riciclaggio di bellezza.

A prova in circuitu chjusu hè stata finanziata da una sovvenzione di 1 milione di dollari da u guvernu federale.

Un portavoce di u ministeru federale di l'ambiente hà dettu chì finanziava a prova perchè i cosmetici sò difficiuli da riciclà "attraversu u prucessu nurmale".

"U prugettu stabilirà un schema di riciclaggio di cusmetichi creendu una rete di culletta integrata chì raccoglierà, trasfurmerà è riciclerà i rifiuti di i prudutti cusmetichi", hà dettu u portavoce.

Spaziu Play o pausa, M per silenzià, frecce sinistra è diritta per circà, frecce su è giù per vulume.

I principali rivenditori di bellezza cum'è Mecca, David Jones, Jurlique, Olay, Sukin è Schwarzkopf stanu ancu gestendu prugrammi di rimborsu, in partenariatu cù a sucietà internaziunale TerraCycle.

Jean Bailliard hè u CEO di TerraCycle Australia/NZ, chì hà recentemente fattu una cullaburazione cù a multinaziunale francese Sephora.

"Avemu partenariati cù marche è rivenditori cum'è Sephora per pagà a cullezzione è u riciclaggio", disse.

Ciò significa chì e marche paganu u contu.

"Ùn ci basemu micca nantu à u valore di a plastica per copre i nostri costi", disse.

"Ricevemu finanziamenti da industrie chì volenu fà a cosa bona."

Jennie Downes, una ricercatrice à l'Istitutu per a Sustenibilità di l'Università Monash, hà dettu ch'ellu era sempre prestu per riciclà i cusmetichi è ancu micca ecunomicamente fattibile.

"[U novu] schema di riciclaggio avarà difficultà à cumpete cù l'enorme quantità di plastica chì hè attualmente prodotta è messa in u mercatu", hà dettu.

Hà dettu chì ci era ancu una quistione di sapè s'ellu ci era abbastanza dumanda di prudutti riciclati, una sfida micca solu per l'industria di a bellezza ma ancu per u riciclaggio in tutta l'Australia.

Chì ùn si pò riciclà ?

Diversi piani anu diverse regule, dunque hè megliu verificà induve avete restituitu l'imballu per vede ciò chì ponu purtà.

In generale, i prugrammi di riciclaggio ponu piglià cose cum'è crema per e mani o per u corpu, ombretti, eyeliner, mascara, o qualsiasi altru pruduttu per a cura di i capelli o di a pelle.

Anu difficultà à accettà aerosoli è smalti per unghie fatti di materiali cumplessi, è ponu ancu esse inflammabili.

TerraCycle è e so marche partenarie ùn accettanu micca aerosoli o smalti per unghie perchè dicenu chì sò difficiuli da spedisce per posta.

TerraCycle dice ancu chì pò riciclà solu imballaggi vioti.

U prucessu Myer finanziatu da u guvernu cù Close The Loop prova l'accettazione di prudutti cum'è aerosoli è smalti per unghie per vede s'elli ponu truvà un modu per trasportalli è riciclalli in modu sicuru.

A prova accetterà ancu imballaggi cù prudutti rimanenti, ancu s'è a maiò parte di i prugrammi di ripresa richiedenu chì u pruduttu restituitu sia viotu.

Cumu possu sapè s'ellu un pruduttu hè statu veramente riciclatu ?

Hè una situazione difficiule, ma a ricercatrice Jenni Downes dice chì hè megliu fidà si chì e cumpagnie stanu facendu a cosa bona è piglià l'abitudine di pruvà à riciclà i prudutti chì pudete avè ghjittatu prima in a spazzatura.

"Ci hè sicuramente qualchì scetticisimu è sfiducia chì l'imprese possinu fà greenwashing", hà dettu.

"Pensu chì stu tipu d'infurmazione aumenta a fiducia in quantu hè statu restituitu, ciò chì hè diventatu, s'ellu hè accadutu lucalmente o à l'esteru."

In quantu à a quantità di prudutti riciclati o u tipu di cose in cui si trasformanu, i numeri saranu probabilmente chjuchi à u principiu, hà dettu a signora Downes.

«Va bè perchè sò novi», disse ella.

"Ma ponu cuntà a storia è publicà i dati... perchè s'elli ùn spartenu micca sta infurmazione, hè difficiule per i clienti di fidà si di elli."

Un'altra cosa da cunsiderà hè di passà à prudutti ricaricabili, chì stanu guadagnendu pupularità in u mercatu, hà dettu.

"U riciclaggio hè sicuramente l'ultima linea di difesa, è da una gerarchia, u riutilizazione è l'imballaggi ricaricabili sò ancu boni", hà dettu.

Call us today at +86 18692024417 or email info@topfeelgroup.com

Per piacè, diteci a vostra dumanda cù i dettagli è vi cuntatteremu u più prestu pussibule. A causa di a differenza di fusu orariu, qualchì volta a risposta pò esse ritardata, per piacè aspettate pazientemente. Sè avete un bisognu urgente, per piacè chjamate à +86 18692024417

Nantu à noi

TOPFEELPACK CO., LTD hè un fabricatore prufessiunale, specializatu in R&S, fabricazione è cummercializazione di prudutti d'imballaggio cosmeticu. Rispondemu à a tendenza glubale di prutezzione ambientale è incorporamu caratteristiche cum'è "riciclabile, degradabile è rimpiazzabile" in sempre più casi.

Categorie

Cuntatta ci

R501 B11, Zongtai
Parcu Industriale Culturale è Creativu,
Xi Xiang, Bao'an Dist, Shenzhen, 518100, Cina

FAX: 86-755-25686665
TEL: 86-755-25686685

Info@topfeelgroup.com


Data di publicazione: 8 d'aostu 2022