Sicondu una dichjarazione di l'analista Mac Mackenzie, a dumanda mundiale di buttiglie in PET hè in crescita. A dichjarazione specula ancu chì da u 2030, a dumanda di rPET in Europa aumenterà di 6 volte.
Pieterjan Van Uytvanck, analista principale di Wood Mackenzie, hà dettu: "U cunsumu di buttiglie in PET hè in crescita. Cum'è a nostra dichjarazione nantu à a direttiva di l'UE nantu à i plastichi dispunibili, in Europa, u cunsumu annuale per persona hè avà circa 140. In i Stati Uniti hè 290 ... Una vita sana hè una forza motrice impurtante. In breve, a ghjente hè più disposta à sceglie una buttiglia d'acqua chè una soda ".
Malgradu a demonizazione di a plastica in u mondu sanu, a tendenza chì si trova in questa dichjarazione esiste sempre. Wood Mackenzie ricunnosce chì l'inquinamentu plasticu hè una questione impurtante, è e buttiglie d'acqua di plastica usa e getta sò diventate un simbulu putente di u centru di dibattitu nantu à u sviluppu sustenibile.
Tuttavia, Wood MacKenzie hà scupertu chì u cunsumu di buttiglie in PET ùn hè statu riduttu per via di prublemi ambientali, ma l'aghjunta hè stata cumpletata. A cumpagnia hà ancu speculatu chì a dumanda di rPET aumenterà significativamente.
Van Uytvanck hà spiegatu: "In u 2018, 19,7 milioni di tunnellate di buttiglie in PET per alimenti è bevande sò state prodotte in tuttu u paese, cumprese 845.000 tunnellate di buttiglie per alimenti è bevande recuperate da macchine. Per u 2029, stimimu chì questu numeru righjunghjerà 30,4 milioni di tunnellate, di e quali più di 300 dece mila tunnellate sò state recuperate da macchine.
"A dumanda di rPET hè in crescita. A direttiva di l'UE include una pulitica chì, da u 2025, tutte e buttiglie di bevande in PET saranu incluse in u cuntenutu di recuperu di 25%, è serà aghjuntu à 30% da u 2030. Coca-Cola, Danone è Pepsi) ecc. E marche principali dumandanu un tassu di utilizzazione di 50% di rPET in e so buttiglie da u 2030. Stimemu chì da u 2030, a dumanda di rPET in Europa aumenterà di sei volte."
A dichjarazione hà trovu chì a sustenibilità ùn hè micca solu rimpiazzà un metudu d'imballaggio cù un altru. Van Uytvanck hà dettu: "Ùn ci hè micca una risposta simplice à u dibattitu nantu à e buttiglie di plastica, è ogni suluzione hà e so sfide".
Hà avvistatu: "A carta o i cartoni anu generalmente un rivestimentu polimericu, chì hè difficiule da riciclà. U vetru hè pesante è a putenza di trasportu hè bassa. I bioplastici sò stati criticati per u trasferimentu di terreni arati da e culture alimentari à l'ambiente. I clienti pagheranu per alternative più rispettose di l'ambiente è più care à l'acqua in buttiglia?"
L'aluminiu pò diventà un cuncurrente per rimpiazzà e buttiglie in PET ? Van Uytvanckk crede chì u costu è u pesu di stu materiale sò sempre pruibitivi. Sicondu l'analisi di Wood Mackenzie, i prezzi di l'aluminiu sò attualmente intornu à 1750-1800 dollari americani per tonna. U vasettu di 330 ml pesa circa 16 grammi. U costu di u poliestere per u PET hè di circa 1000-1200 dollari americani per tonna, u pesu di una buttiglia d'acqua in PET hè di circa 8-10 grammi, è a capacità hè di 500 ml.
À u listessu tempu, i dati di a cumpagnia mostranu chì, in i prossimi deci anni, eccettu per un picculu numeru di mercati emergenti in u Sudeste Asiaticu, u cunsumu di imballaggi di bevande in aluminiu hà mostratu una tendenza à a calata.
Van Uytvanck hà cunclusu: "I materiali plastichi costanu menu è vanu più luntanu. Per litru, u costu di distribuzione di e bevande serà più bassu è a putenza necessaria per u trasportu serà menu. Sè u pruduttu hè acqua, micca valore Per e bevande più alte, l'impattu di u costu serà amplificatu. U costu nominale hè generalmente spintu longu a catena di valore à i clienti. I clienti chì sò sensibili à i prezzi ùn ponu micca esse capace di suppurtà l'aumentu di prezzu, dunque u pruprietariu di a marca pò esse ubligatu à suppurtà u costu nominale ".
Data di publicazione: 9 di maghju 2020