U cunsumu di buttigli in PET hè in crescita

Sicondu una dichjarazione di l'analista Mac Mackenzie, a dumanda globale di buttigli PET hè in crescita.A dichjarazione specula ancu chì da u 2030, a dumanda di rPET in Europa aumenterà 6 volte.

Pieterjan Van Uytvanck, analista capu di Wood Mackenzie, hà dettu: "U cunsumu di buttigli in PET hè in crescita. Cum'è a nostra dichjarazione nantu à a direttiva di u plasticu dispunibile di l'UE mostra, in Europa, u cunsumu annuale per persona hè avà circa 140. In i Stati Uniti hè 290 ... Una vita sana hè una forza motrice impurtante. In corta, a ghjente hè più disposta à sceglie una buttiglia d'acqua cà una soda ".

Malgradu a demonizazione di plastica in u mondu sanu, a tendenza truvata in sta dichjarazione esiste sempre.Wood Mackenzie ricunnosce chì a contaminazione plastica hè un prublema impurtante, è i buttigli d'acqua di plastica dispunibuli sò diventati un simbulu putente di u centru di dibattitu di u sviluppu durevule.

In ogni casu, Wood MacKenzie hà truvatu chì u cunsumu di buttigli di PET ùn hè micca ridutta per i prublemi ambientali, ma l'aghjuntu hè statu cumpletu.A cumpagnia hà ancu speculatu chì a dumanda di rPET serà significativamente aumentata.

Van Uytvanck hà spiegatu: "In u 2018, 19,7 milioni di tunnellate di buttigli di PET alimentari è di bevande sò stati prudutti in tuttu u paese, cumprese 845,000 tunnellate di buttigli di cibo è di bevande recuperate da a machina. Per 2029, stimu chì stu numeru ghjunghjerà à 30,4 milioni di tunnellate, di quale più. più di 300 Dece mila tunnillati sò stati recuperati da a machina.

novupic1

"A dumanda di rPET hè in crescita. A direttiva di l'UE include una pulitica chì da u 2025, tutte e buttigli di bevande PET seranu incluse in u cuntenutu di ricuperazione di 25%, è aghjunghje à 30% da 2030. Coca-Cola, Danone è Pepsi) etc. I marchi di punta dumandanu una rata di utilizazione di 50% di rPET in i so buttigli per 2030. Stimu chì da 2030, a dumanda di rPET in Europa aumenterà sei volte ".

A dichjarazione hà truvatu chì a sustenibilità ùn hè micca solu di rimpiazzà un metudu di imballaggio cù un altru.Van Uytvanck hà dettu: "Ùn ci hè micca una risposta simplice à u dibattitu nantu à i buttigli di plastica, è ogni suluzione hà e so sfide".

Hà avvirtutu: "A carta o carte in generale anu un revestimentu di polimeru, chì hè difficiule di riciclà. U vetru hè pisanti è u putere di trasportu hè pocu. I bioplastici sò stati criticati per u trasferimentu di a terra arata da i culturi alimentari à l'ambiente. alternative più ecologiche è più caru à l'acqua in bottiglia ?

L'aluminiu pò diventà un competitore per rimpiazzà i buttigli di PET?Van Uytvanckk crede chì u costu è u pesu di stu materiale hè sempre pruibitivu.Sicondu l'analisi di Wood Mackenzie, i prezzi di l'aluminiu sò attualmente intornu à US $ 1750-1800 per tonna.U vasu di 330 ml pesa circa 16 grammi.U costu di poliester per PET hè di circa 1000-1200 dollari americani per tonna, u pesu di una buttiglia d'acqua PET hè di circa 8-10 grammi, è a capacità hè di 500 ml.

À u listessu tempu, i dati di a cumpagnia mostranu chì, in i prossimi deci anni, fora di un picculu numeru di mercati emergenti in l'Asia Sudueste, u cunsumu di imballaggi di bevande d'aluminiu hà dimustratu una tendenza discendente.

Van Uytvanck hà cunclusu: "I materiali plastichi custanu menu è andate più in là. In una basa per litru, u costu di distribuzione di e bevande serà più bassu è a putenza necessaria per u trasportu serà menu. Se u pruduttu hè acqua, micca valore Per e bevande più altu. L'impattu di u costu serà magnificatu. U costu nominale hè generalmente imbuttatu longu a catena di valore à i clienti. I clienti chì sò sensittivi à i prezzi ùn puderanu micca suppurtà l'aumentu di u prezzu, cusì u pruprietariu di a marca pò esse obligatu à sopportà u costu nominale ".


Tempu di posta: 09-05-2020