L'ABS, cunnisciutu cum'è acrilonitrile butadiene stirene, hè furmatu da a copolimerizazione di trè monomeri d'acrilonitrile-butadiene-stirene. A causa di e diverse proporzioni di i trè monomeri, ci ponu esse diverse proprietà è temperature di fusione, prestazioni di mobilità di l'ABS, mischjendu cù altri plastichi o additivi, pò allargà l'usu è e prestazioni di l'ABS.
A fluidità di l'ABS hè trà PS è PC, è a so fluidità hè ligata à a temperatura è a pressione di iniezione, è l'influenza di a pressione di iniezione hè ligeramente più grande. Dunque, una pressione di iniezione più alta hè spessu aduprata in u stampaggio per riduce a viscosità di a fusione è migliurà e prestazioni di riempimentu di u stampu.
1. Trasfurmazione di plastica
U tassu d'assorbimentu d'acqua di l'ABS hè di circa 0,2%-0,8%. Per l'ABS di qualità generale, deve esse cottu in un fornu à 80-85 °C per 2-4 ore o in una tramoggia di asciugatura à 80 °C per 1-2 ore prima di u trattamentu. Per l'ABS resistente à u calore chì cuntene cumpunenti PC, a temperatura di asciugatura deve esse aumentata in modu apprupriatu à 100 °C, è u tempu di asciugatura specificu pò esse determinatu per estrusione à aria.
A pruporzione di materiali riciclati ùn pò micca superà u 30%, è l'ABS di qualità galvanica ùn pò micca aduprà materiali riciclati.
2. Selezzione di a macchina di stampaggio à iniezione
A macchina di stampaggio à iniezione standard di Ramada pò esse scelta (rapportu lunghezza-diametru di a vite 20:1, rapportu di compressione superiore à 2, pressione d'iniezione superiore à 1500 bar). Sè si usa u masterbatch di culore o l'aspettu di u pruduttu hè altu, si pò sceglie una vite cù un diametru più chjucu. A forza di serraggio hè determinata secondu 4700-6200t/m2, chì dipende da u gradu di plastica è da i requisiti di u pruduttu.
3. Cuncepimentu di muffa è di porta
A temperatura di u stampu pò esse stabilita à 60-65 ° C. Diametru di u corridore 6-8 mm. A larghezza di a porta hè di circa 3 mm, u spessore hè u listessu chè quellu di u pruduttu, è a lunghezza di a porta deve esse inferiore à 1 mm. U foru di ventilazione hè largu 4-6 mm è spessore 0,025-0,05 mm.
4. Temperatura di fusione
Pò esse determinatu accuratamente da u metudu di iniezione d'aria. Diversi gradi anu diverse temperature di fusione, i paràmetri cunsigliati sò i seguenti:
Resistenza à l'impattu: 220°C-260°C, preferibilmente 250°C
Gradu di galvanoplastia: 250°C-275°C, preferibilmente 270°C
Resistenza à u calore: 240°C-280°C, preferibilmente 265°C-270°C
Gradu ignifugu: 200°C-240°C, preferibilmente 220°C-230°C
Gradu trasparente: 230°C-260°C, preferibilmente 245°C
Gradu rinforzatu cù fibra di vetru: 230 ℃-270 ℃
Per i prudutti cù esigenze superficiali elevate, aduprate una temperatura di fusione è una temperatura di stampo più elevate.
5. Velocità d'iniezione
Una velocità lenta hè aduprata per u gradu resistente à u focu, è una velocità rapida hè aduprata per u gradu resistente à u calore. Sè i requisiti di a superficia di u pruduttu sò elevati, si deve aduprà un cuntrollu di a velocità di l'iniezione à alta velocità è multi-stadiu.
6. Pressione posteriore
In generale, più bassa hè a contropressione, megliu hè. A contropressione cumunamente aduprata hè 5 bar, è u materiale di tintura hà bisognu di una contropressione più alta per fà chì u mischju di culore sia uniforme.
7. Tempu di residenza
À una temperatura di 265 °C, u tempu di residenza di l'ABS in u cilindru di fusione ùn deve micca superà i 5-6 minuti à u massimu. U tempu di ritardante di fiamma hè più cortu. S'ellu hè necessariu di piantà a macchina, a temperatura impostata deve esse prima abbassata à 100 °C, è dopu u cilindru di plastica fusa deve esse pulitu cù ABS d'usu generale. A mistura pulita deve esse posta in acqua fredda per impedisce una ulteriore decomposizione. Sè avete bisognu di cambià da altre plastiche à ABS, duvete prima pulisce u cilindru di plastica fusa cù PS, PMMA o PE. Certi prudutti ABS ùn anu micca prublemi quandu sò appena liberati da u stampu, ma cambieranu di culore dopu un certu periodu di tempu, chì pò esse causatu da u surriscaldamentu o da a plastica chì stà in u cilindru di fusione per troppu tempu.
8. Post-elaborazione di i prudutti
In generale, i prudutti ABS ùn anu micca bisognu di post-elaborazione, solu i prudutti di qualità galvanica devenu esse cotti (70-80 ° C, 2-4 ore) per passivà i marchi di a superficia, è i prudutti chì devenu esse galvanizzati ùn ponu micca aduprà un agente distaccante, è i prudutti devenu esse imballati subitu dopu à a so estrazione.
9. Materie chì necessitanu una attenzione particulare durante u stampaggio
Ci sò parechji gradi d'ABS (in particulare u gradu ignifugu), chì a fusione hà una forte adesione à a superficia di a vite dopu a plastificazione, è si decompone dopu un bellu pezzu. Quandu si verifica a situazione sopra, hè necessariu caccià a sezione di omogeneizazione di a vite è u compressore per asciugà, è pulisce regularmente a vite cù PS, ecc.
Data di publicazione: 9 d'aostu 2023