E buttiglie di bevande sò buttiglie di PET mudificate mischiate cù polietilennaftalatu (PEN) o buttiglie cumposte di PET è poliarilatu termoplasticu. Sò classificate cum'è buttiglie calde è ponu resiste à u calore sopra à 85 ° C; e buttiglie d'acqua sò buttiglie fredde, senza esigenze di resistenza à u calore. A buttiglia calda hè simile à a buttiglia fredda in u prucessu di furmazione.
1. Attrezzatura
Attualmente, i pruduttori di macchine di soffiaggio PET cumpletamente attive importanu principalmente da SIDEL di Francia, KRONES di Germania è Fujian Quanguan di Cina. Ancu s'è i pruduttori sò diffirenti, i so principii di equipaggiamentu sò simili, è generalmente includenu cinque parti principali: sistema di alimentazione di billette, sistema di riscaldamentu, sistema di soffiaggio di buttiglie, sistema di cuntrollu è macchine ausiliarie.
2. Prucessu di stampaggio per soffiaggio
Prucessu di soffiatura di buttiglie in PET.
I fattori impurtanti chì influenzanu u prucessu di stampaggio per soffiaggio di buttiglie in PET sò a preforma, u riscaldamentu, u pre-soffiaggio, u stampo è l'ambiente di produzione.
2.1 Preforma
Quandu si preparanu buttiglie stampate per soffiu, i chips di PET sò prima stampati per iniezione in preforme. Questu richiede chì a proporzione di materiali secundarii recuperati ùn pò esse troppu alta (menu di 5%), u numeru di volte di recuperu ùn pò esse superiore à duie volte, è u pesu moleculare è a viscosità ùn ponu esse troppu bassi (pesu moleculare 31000-50000, viscosità intrinseca 0,78-0,85 cm3 / g). Sicondu a Legge Naziunale di Sicurezza Alimentare, i materiali di recuperu secundarii ùn devenu micca esse aduprati per l'imballaggi alimentari è farmaceutici. E preforme stampate per iniezione ponu esse aduprate finu à 24 ore. E preforme chì ùn sò state aduprate dopu u riscaldamentu devenu esse conservate per più di 48 ore per esse riscaldate. U tempu di conservazione di e preforme ùn pò micca superà sei mesi.
A qualità di a preforma dipende in larga misura da a qualità di u materiale PET. I materiali chì sò faciuli à gonfià è faciuli à furmà devenu esse scelti, è un prucessu di stampaggio di preforme raghjonevule deve esse elaboratu. L'esperimenti anu dimustratu chì e preforme impurtate fatte di materiali PET cù a stessa viscosità sò più faciuli da stampà per soffiu chè i materiali domestichi; mentre chì u listessu lottu di preforme hà date di pruduzzione diverse, u prucessu di stampaggio per soffiu pò ancu esse significativamente differente. A qualità di a preforma determina a difficultà di u prucessu di stampaggio per soffiu. I requisiti per a preforma sò a purezza, a trasparenza, l'assenza di impurità, l'assenza di culore, è a lunghezza di u puntu di iniezione è l'alone circundante.
2.2 Riscaldamentu
U riscaldamentu di a preforma hè cumpletatu da u fornu di riscaldamentu, a temperatura di u quale hè impostata manualmente è aghjustata attivamente. In u fornu, u tubu di a lampada à infrarossi luntani annuncia chì l'infrarossi luntani riscaldanu radiantemente a preforma, è u ventilatore in fondu à u fornu face circulà u calore per rende a temperatura in u fornu uniforme. E preforme giranu inseme in u muvimentu in avanti in u fornu, in modu chì i muri di e preforme sò riscaldati uniformemente.
U piazzamentu di e lampade in u fornu hè generalmente in forma di "zona" da cima à fondu, cù più estremità è menu mezu. U calore di u fornu hè cuntrullatu da u numeru di aperture di e lampade, l'impostazione di a temperatura generale, a putenza di u fornu è u rapportu di riscaldamentu di ogni sezione. L'apertura di u tubu di a lampada deve esse aghjustata in cunghjunzione cù a buttiglia pre-soffiata.
Per fà chì u fornu funziona megliu, l'aghjustamentu di a so altezza, di a piastra di raffreddamentu, ecc. hè assai impurtante. S'ellu ùn hè micca currettu, hè faciule di gonfià a bocca di a buttiglia (a bocca di a buttiglia diventa più grande) è di indurisce a testa è u collu (u materiale di u collu ùn pò esse apertu) durante u stampaggio per soffiu è altri difetti.
2.3 Pre-soffiu
U pre-soffiu hè una tappa assai impurtante in u metudu di soffiu di buttiglie in dui passi. Si riferisce à u pre-soffiu chì principia quandu a barra di tiru scende durante u prucessu di stampaggio per soffiu, affinchì a preforma pigli forma. In questu prucessu, l'orientazione di u pre-soffiu, a pressione di pre-soffiu è u flussu di soffiu sò trè elementi impurtanti di u prucessu.
A forma di a buttiglia di pre-soffiu determina a difficultà di u prucessu di stampaggio per soffiu è a qualità di a funzione di a buttiglia. A forma nurmale di a buttiglia di pre-soffiu hè in forma di fusu, è l'anormali includenu a forma di sub-campana è a forma di a maniglia. A ragione di a forma anormale hè un riscaldamentu lucale impropriu, una pressione di pre-soffiu o un flussu di soffiu insufficiente, ecc. A dimensione di a buttiglia di pre-soffiu dipende da a pressione di pre-soffiu è da l'orientazione di u pre-soffiu. In a pruduzzione, a dimensione è a forma di tutte e buttiglie di pre-soffiu in tuttu l'equipaggiu devenu esse tenute in cumunu. S'ellu ci hè una differenza, devenu esse truvate e ragioni dettagliate. U prucessu di riscaldamentu o di pre-soffiu pò esse aghjustatu secondu e cundizioni di a buttiglia di pre-soffiu.
A dimensione di a pressione di pre-soffiu varia secondu a dimensione di a buttiglia è a capacità di l'equipaggiu. In generale, a capacità hè grande è a pressione di pre-soffiu hè chjuca. L'equipaggiu hà una alta capacità di pruduzzione è una alta pressione di pre-soffiu.
2.4 Macchina ausiliaria è stampo
A macchina ausiliaria si riferisce principalmente à l'equipaggiu chì mantene a temperatura di u stampu custante. A temperatura custante di u stampu ghjoca un rolu impurtante in u mantenimentu di a stabilità di u pruduttu. In generale, a temperatura di u corpu di a buttiglia hè alta, è a temperatura di u fondu di a buttiglia hè bassa. Per e buttiglie fredde, postu chì l'effettu di raffreddamentu in u fondu determina u gradu di orientazione moleculare, hè megliu cuntrullà a temperatura à 5-8 ° C; è a temperatura in u fondu di a buttiglia calda hè assai più alta.
2.5 Ambiente
A qualità di l'ambiente di pruduzzione hà ancu un impattu più grande nantu à l'aghjustamentu di u prucessu. E cundizioni di temperatura stabile ponu mantene a stabilità di u prucessu è a stabilità di u pruduttu. U stampaggio per soffiu di buttiglie in PET hè generalmente megliu à temperatura ambiente è bassa umidità.
3. Altri requisiti
A buttiglia à pressione deve suddisfà i requisiti di a prova di stress è di a prova di pressione inseme. A prova di stress hè per impedisce a crepatura è a fuga di a catena moleculare durante u cuntattu trà u fondu di a buttiglia è u lubrificante (alcalinu) durante u riempimentu di a buttiglia in PET. A prova di pressione hè per evità u riempimentu di a buttiglia. Cuntrollu di qualità dopu à scoppià in un certu gas di pressione. Per suddisfà questi dui bisogni, u spessore di u puntu cintrali deve esse cuntrullatu in un certu intervallu. A cundizione generale hè chì u puntu cintrali hè magre, a prova di stress hè bona è a resistenza à a pressione hè scarsa; u puntu cintrali hè grossu, a prova di pressione hè bona è a prova di stress hè scarsa. Benintesa, i risultati di a prova di stress sò ancu strettamente ligati à l'accumulazione di materiale in a zona di transizione intornu à u puntu cintrali, chì deve esse aghjustatu secondu l'esperienza pratica.
4. Cunclusione
L'aghjustamentu di u prucessu di stampaggio per soffiu di buttiglie in PET hè basatu annantu à i dati currispondenti. Sè i dati sò scarsi, i requisiti di u prucessu sò assai severi, è hè ancu difficiule di fà u stampaggio per soffiu di buttiglie qualificate.
Data di publicazione: 9 di maghju 2020