Bellezza riutilizabile, ligera o riciclabile ? "A riutilizabilità deve esse prioritaria", dicenu i circadori

Sicondu i circadori europei, u disignu riutilizzabile deve esse prioritizatu cum'è una strategia di bellezza sustenibile, postu chì u so impattu pusitivu generale supera di gran lunga i sforzi per aduprà materiali ridutti o riciclabili.
I circadori di l'Università di Malta investiganu e differenze trà l'imballaggi cusmetichi riutilizzabili è riciclabili - dui approcci diffirenti à u cuncepimentu sustenibile.

 

Studiu di casu Blush Compact

A squadra hà realizatu una valutazione di u ciclu di vita da a culla à a tomba di l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione (ISO) di diverse varianti di imballaggio cosmeticu di compacti di blush - cuncepiti cù coperchi, specchi, perni di cerniera, vasche chì cuntenenu blush è scatule di basa.

Anu esaminatu un disignu riutilizzabile induve u vassoio di u blush pò esse ricaricatu parechje volte basatu annantu à un disignu à usu unicu cumpletamente riciclabile, induve u blush si riempie direttamente in a basa di plastica. Parechje altre varianti sò state ancu paragunate, cumprese una variante ligera fatta cù menu materiale è un disignu cù più cumpunenti riciclati.

L'obiettivu generale hè di identificà quale caratteristiche di l'imballu sò rispunsevuli di l'impattu ambientale, rispondendu cusì à a quistione: cuncepisce un "produttu estremamente durevule" chì pò esse riutilizatu parechje volte o applicà a smaterializazione ma cusì creà un "produttu menu robustu". Questu riduce u putenziale di riutilizazione ?

Argumenti riutilizati
I risultati mostranu chì a variante à usu unicu, ligera è cumpletamente riciclabile, chì ùn usa micca una padedda d'aluminiu, offre l'opzione più rispettosa di l'ambiente per u blush cosmeticu, cù una riduzione di u 74% di l'impattu ambientale. Tuttavia, i circadori dicenu chì questu risultatu si verifica solu quandu l'utente finale ricicla cumpletamente tutti i cumpunenti. Se u cumpunente ùn hè micca riciclatu, o hè solu parzialmente riciclatu, sta variante ùn hè micca megliu cà a versione riutilizzabile.

"Stu studiu cunclude chì u riutilizazione deve esse messu in risaltu in questu cuntestu, postu chì u riciclaggio dipende solu da l'utente è da l'infrastruttura esistente", anu scrittu i circadori.

Quandu si cunsidereghja a dematerializazione - aduprendu menu imballaggi in u cuncepimentu generale - l'impattu pusitivu di a riutilizabilità hà superatu l'impattu di a riduzione di u materiale - un miglioramentu ambientale di 171 per centu, anu dettu i circadori. A riduzione di u pesu di u mudellu riutilizabile produce "pochi benefici", anu dettu. "... a principale cunclusione di sta paragone hè chì u riutilizazione piuttostu chè a dematerializazione hè più rispettosa di l'ambiente, riducendu cusì a capacità di riutilizazione".

In generale, i circadori anu dettu chì u pacchettu di software riutilizzabile era "una bona adattazione" paragunatu à l'altre versioni presentate in u studiu di casu.

A riutilizabilità di l'imballaggi deve avè a precedenza annantu à a dematerializazione è a riciclabilità.

... I pruduttori devenu pruvà à aduprà materiali menu periculosi è passà à prudutti riutilizzabili chì cuntenenu materiali singuli riciclabili ", anu cunclusu.

Tuttavia, se u riutilizazione ùn hè micca pussibule, dicenu i circadori, vista l'urgenza di a sustenibilità, hè di applicà a dematerializazione è u riciclaggio.

Ricerca è cullaburazione futura
In u futuru, i circadori dicenu chì l'industria pò prestà più attenzione à mette in u mercatu i disinni compatti i più rispettosi di l'ambiente senza bisognu di una padella per imbottiture. Tuttavia, questu richiede di travaglià cù una sucietà di riempimentu di polvere, postu chì a tecnulugia di riempimentu hè cumpletamente diversa. Hè ancu necessaria una ricerca approfondita per assicurà chì a carcassa sia abbastanza forte è chì u pruduttu risponde à i requisiti di qualità.


Data di publicazione: 25 di lugliu di u 2022